gtamaster1 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 hallo ik ben pilot op gta sa maar nog steeds alles op slot aleen op 1e eiland niet :angry: kan iemand mij helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 hallo ik ben pilot op gta samaar nog steeds alles op slot aleen op 1e eiland niet :angry: kan iemand mij helpen alvast bedankt wat bedoel met alles opslot ? <_< je kan pas op alle vliegvelden als de vliegschool hebt uitgespeeld zoals ik PS. je had dit bij missiehulp moete zetten :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Geduld is een goede daad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 je kan pas op alle vliegvelden als de vliegschool hebt uitgespeeld zoals ik PS. je had dit bij missiehulp moete zetten :angry: Je kan alle vliegvelden op (zonder te klimmen) als je je vliegbrevet hebt gehaald. Deze kun je ook krijgen voor veel te vliegen. Echter, veel vliegtuigen zijn op slot (je kan er niet in). Om deze wel te kunnen gebruiken moet je de vliegschool op min. brons hebben gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Dat is niet waar!! <_< Als je je brevet hebt (ong 1/3 vol) via de vliegschool, gaan ze open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Dat is niet waar!! <_< Als je je brevet hebt (ong 1/3 vol) via de vliegschool, gaan ze open Wat is niet waar? Want wat jij type, typte ik namelijk ook al. Je kunt je brevet halen door vee te vlieegn zonder vliegschool. De vliegvelden gaan dan open, alleen die vliegtuigen niet. Die gaan pas open als je de vliegschool hebt gehaald.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Je kan In alle Vliegtuigen op het 1ste eiland zonder brevet of wat anders Op het 2de eiland kan je in geen enkel aleen op de maverick 3de(ben nog niet zo ver) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.