Jump to content

100% save game

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik hep geprobeert een 100% (eigelijk 95%) te downlode maar het lukt nie en ik weet nie of ik het op een goed site deed

plz plz plz help me

grtz:

jurr.p

edit:

dat dee ik ik heb 1.00

en een save game van 1.00 gedoanload

en ik hep een plaatje gemaakt van wat er nu is

grtz jurr.p

Bewerkt: door jurr.p
Geplaatst:

Wat is de fout dan? Je moet wel eerst winrar hebben om het uit te kunnen pakken. Vervolgens plaatsen in GTA San Andreas User Files (Mijn Documenten) en je kunt hem opstarten. Als het aan de savegame ligt, raad ik je aan om een savegame te pakken uit onze download database, want die doen het allemaal. Let wel op de versie, zodat je niet de verkeerde versie hebt voor je SA, want dan werkt hij ook niet ;).

Dutchy3010 zei:
Hoe zie je welke versie je hebt?

Bij versie 1 zie je niets staan in het begin menu van GTA San Andreas.

Bij versie 1.1 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Bij versie 2 zie je dat rechtsonderin het begin menu van GTA San Andreas staan.

Geplaatst:

Hey Jurr.p,

Als je een savegame zoekt kan ik je een hele mooie site aanraden --> Klikkie

Ook heeft onze Dizzee een savegame in de download database neergezet. Deze kun je "Hier" downloaden.

Veel succes,

Mvg, Pennywise

Geplaatst:

nu doet ie het wel maar starr ik hem op komt er te staan dat er een fout in zit en zo en of je een rapport wil verzende of niet

Geplaatst:
  jurr.p zei:
nu doet ie het wel maar starr ik hem op komt er te staan dat er een fout in zit en zo en of je een rapport wil verzende of niet

Misschien kun je de savegame even hier als bijlagen toevoegen, zodat een van ons kan kijken of het daadwerkelijk aan de savegame ligt, of meer aan jou pc/spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...