Jump to content

Filmpje over naar Liberty City

Recommended Posts

Geplaatst:

Er was hier een filmp dat ging over dat je naar Liberty City kon. Dat was een filmpje met echt hele goeie uitleg alleen ik kan hem niet meer vinden, heeft iemand een link..

Geplaatst: (bewerkt)

:klap::dans::klap::dans: Jippieeeee, Dankjewel Dutchygirl :dans:

EDIT: D'r staat in de film,

Voer, 'cars can fly' en 'cars fly on impact' cheats in ....

WElke cheats in het NEDERLANDS zijn dit en kan het eff hierop zetten

Bewerkt: door Mesut
Geplaatst:

Volgens mij zijn dat, correct me when I'm wrong:

Auto's kunnen vliegen ITSCHITTYCHITTYBANGBANG

Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze botst. BUBBLECARS

Geplaatst:

Heb het ook geprobeerd, maar raakte verloren in de zwarte mist, maar eigenlijk, als je in dat zwart zit of in liberty city, kun je er dan terug uitgeraken ook zonder opnieuw te moeten opstarten?

Geplaatst:
Heb het ook geprobeerd, maar raakte verloren in de zwarte mist, maar eigenlijk, als je in dat zwart zit of in liberty city, kun je er dan terug uitgeraken ook zonder opnieuw te moeten opstarten?

Als je eenmaal in de zwarte mist vastzit, ben je genoodzaakt je savgame op te starten.

Tenzij je door blijft gaan tot je een gele marker gevonden hebt maar dat kan heeeeeel lang duren.

Dus het beste is dat je een savgame laadt.

Geplaatst:

Je hoeft het spel niet opnieuw op te starten. Je kunt jezelf ook doden: met bommen, of van Liberty City naar beneden springen. Dan zal je in onzichtbaar water landen en dan kun je jezelf verzuipen. Of je kunt de zelfmoord cheat invoeren(= GOODBYECRUELWORLD), en je kunt ook de cheat voor superhoog springen inschakelen (KANGAROO) en jezelf doodspringen. Je kunt ook met de Jetpack naar de in dezelfde hemel (hemel E) gelegen Doherty Garage vliegen, daar een (onzichtbare) auto uit de garage halen en naar de onzichtbare Transfender rijden.

Geplaatst:

maar jullie lukt het om naar liberty city te gaan en mij lukt het niet:s

maar ik doe het volgensmij wel goed.\

want sommige gaan naar san fierro in hidden interior en toveren zo een quad en een mavirick uit de muur:S

Geplaatst:
maar jullie lukt het om naar liberty city te gaan en mij lukt het niet:s

maar ik doe het volgensmij wel goed.\

want sommige gaan naar san fierro in hidden interior en toveren zo een quad en een mavirick uit de muur:S

Die Quad en Maverick moet je er natuurlijk wel eerst zelf in zetten. In het filmpje lijkt het alsof je op de meest vreemde wijze een Maverick uit de garage tovert, die tevens niet eens te zien is. Het feit is echter dat je je -ten tijde van het filmpje- in het Hidden Interior Universe bevindt, en dat voertuigen in deze wereld onzichtbaar zijn. Indien je in Liberty City wilt komen, zonder gebruik te maken van modificaties en dergelijke, zul je toch écht die voertuigen alsvorens in de garage moeten zetten en vervolgens de rest van de stappen opvolgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...