Dastard Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Beste Mensen Vanavond Op Kanaaltwee Om 21:05 Prison Break Season 2 Begint Om 21:05 op Kanaaltwee Vandaag! www.kanaaltwee.be <----ZOEK PRISON BREAK! Kanaalktwee=Belgische TV-Zender WIE GAAT KIJKEN? BREAKING OUT WAS JUST THE BEGINNING Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Hmm, vreemd dat dat in België nu pas uitgezonden wordt. In Nederland begint op 26 april serie 3 al, serie 2 is al twee maanden geleden ofzo geëindigd. Ik denk dan ook dat het om een herhaling gaat. Maar om toch je vraag te beantwoorden, ik ga niet kijken, omdat ik het dus al allemaal gezien heb als Nederlander. Nuke[NL] Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 In Nederland begint binnenkort toch pas het 2e deel van Season 2...? Dus in België lopen ze achter, hoe komt dat? Reageren
Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 In Nederland begint binnenkort toch pas het 2e deel van Season 2...? Dus in België lopen ze achter, hoe komt dat? eerst was het prison break seizoen 1 dan "Bones" dan 24 en nu weer Prison Break. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 In Nederland begint binnenkort toch pas het 2e deel van Season 2...? Dus in België lopen ze achter, hoe komt dat? eerst was het prison break seizoen 1 dan "Bones" dan 24 en nu weer Prison Break. In Nederland wordt dat gewoon allemaal tegelijkertijd uitgezonden (wel tuurlijk niet op hetzelfde tijdstip en dezelfde dag), PWN3D!!! Nuke[NL] Reageren
Preddy Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 België begint wanneer de VS eindigt , vanavond komt de laatste aflevering van Prison Break daar erop. Zeker moeite gehad met het contract met Fox, dat het zolang duurde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.