Jump to content

Relaties !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Zou jij willen dat je in GTA IV weer vriendinnen kan krijgen ? .. Net zoals in GTA SA !

Ik niet .. ik vond hun maar zwaar irritant met hun telefoontjes telkens !

Wat vinden jullie ? :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er ook geen! Ze waren echt irritant! Vooral als je er met 1 date voor de 100%, dat er een andere vriendin je achtervolgt.:bonk: Ik hoop dat Rockstar iets anders bedenkt dan vriendinnen!

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel grappig zo'n vriendin. Je kan met 'r uitgaan enzo en je krijgt idd bij iedere vriendin na verloop van tijd een beloning. Ik vind het een verrijking van het spel. En als je zo'n vriendin zat bent schiet je haar gewoon neer :bier:

Dus gewoon weer erin zetten R* :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

jaa vond het ook best leuk ik had ze eerst allemaal maar daarna alleen Denise Robinson nog(in Ganton)

die andere had ik allemaal neergeschoten en die croupier in Las Vanturas nadat ik haar key code had.:bonk: mij belde ze overigens niet zo vaak

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel stom is, was dat ik Barbara en Katie heb vermoord en ik nu al mijn wapens verlies als ik dood of opgepakt ben. Vriendinnen: Ja en Nee, ze zijn irritant maar je krijgt dan wel van die beloning.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel stom is, was dat ik Barbara en Katie heb vermoord en ik nu al mijn wapens verlies als ik dood of opgepakt ben. Vriendinnen: Ja en Nee, ze zijn irritant maar je krijgt dan wel van die beloning.

Erg logisch lijkt mij, het idee erachter is dat je vriendin ze voor je bewaard, als ze er niet is kan ze ze dat ook niet meer voor je doen..

Ik wil wel dat er dates zijn in GTA IV, alhoewel ik in SA nooit echt ermee bezig ben geweest, ze stoorde me ook niet. Het was gewoon de gameplay, zo werkt het gewoon, in het echte leven zit je ook altijd met die trutten opgeschoten ( :sigaar: ).

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel leuk hoor maar dan wil ik ook wat zien .. als je begrijpt wat ik bedoel haha .. even off topic : ik ben nog nooit achtervolgd door een jaloers vriendinnetje , hoe krijg je dat dan ? thanks .

on topic .. idd als je haar kan gebruiken bij een overval of zo zou wel weer lachen zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik voortaan even de zoekfunctie, dan had je dit topic gevonden, en hoefde er niet wéér een nieuw topic aangemaakt te worden. :slotje:

Even mijn mening: eruit! Als de hoofdpersoon nou een vrouw was en de dates waren mannen... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...