Hanneswasco Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Heey, Gisteren was het zover. Ik kocht een PSP, en vandaag kreeg ik GTA Vice City Stories voor de PSP. Mijn beste weekend aller tijden! Ik heb op mijn PSP al verschillende foto's gezet, muziek, heb al wat GTA Vice City Stories gespeeld, ... Maar ik wil er ook wat films opzetten. Normaal gaat dat, ik heb een Memory Stick van 2 gb en er staat nu nog geen 200 mb op, dus te weinig geheugen heb ik zeker niet. Maar hoe zet ik een filmpje er op? Ik kan er op de Memory Stick zetten maar dan zie ik niets op de PSP? Kan iemand me helpen? Alvast bedankt, hanneswasco Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Heey,Gisteren was het zover. Ik kocht een PSP, en vandaag kreeg ik GTA Vice City Stories voor de PSP. Mijn beste weekend aller tijden! Ik heb op mijn PSP al verschillende foto's gezet, muziek, heb al wat GTA Vice City Stories gespeeld, ... Maar ik wil er ook wat films opzetten. Normaal gaat dat, ik heb een Memory Stick van 2 gb en er staat nu nog geen 200 mb op, dus te weinig geheugen heb ik zeker niet. Maar hoe zet ik een filmpje er op? Ik kan er op de Memory Stick zetten maar dan zie ik niets op de PSP? Kan iemand me helpen? Alvast bedankt, hanneswasco zit het wel in de goede map? het filmpje moet MP4 zijn Reageren
spoeky Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Met PSPvideo 9 kan je videos omzetten naar MPeg4(MP4). Hoe dat moet en hoe je videos op de PSP zet, kan je in dit topic zien: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=40082 Met firmware 3 of hoger moet het anders. Maar dat weet ik niet. Veel succes met videos op de PSP zetten! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 ik heb firmware boven de 3.01 en ik kan ook nog met PSPVideo 9 Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Als je FirmWare hoger of gelijk is aan 3, dan moet het in de map VIDEO in *:\PSP\VIDEO. Als je FirmWare lager is dan 3, moet het in de map *:\MP_ROOT . * staat voor de drive van je PSP, bevoorbeeld F: Het filmpje moet inderdaad in Mpeg4 (MP4) zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.