ivo Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Hey, k ben bij een missie dan moet k ben een buldozer allemaal keten kapot rammen en daarna een wc hokje in een kuil gooienn en dan moet k met een cementwagen voor de kuil gaan staan, en dan staat er: iets met up en down.... weet iemand wat k moet doen?? thnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 je moet de klep omhoog laten gan met de pijltjes of met de analoge weet niet meer precies welke Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 kej dankje, maar weet iemand het wat precieser? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diks Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Als ik me het goed herinner moet je de cementwagen achterwaarts voor de kuil neer zetten, de rest gaat dan automatisch. (je krijgt een filmpje te zien waarbij de kuil wordt vol gestort) Als ik het verkeerd heb dan hoor ik het wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 volgrns mij moest je het met de analog stick doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Het ging automatisch. Maar anders (geld ook voor kiepwagens) is het altijd de rechter analoogstick op en neer bewegen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 jah ging automatisch k denk dat k hem er steeds niet goed voor had staan... maar wel thnnx voor de tips Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Diks Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Graag gedaan, als je elkaar kunt helpen hier is dat toch een kleine moeite Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 oke, probleem verholpen *close* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik kan met die cement truck nooit cement laten vallen wat ik ook doe met die rechter analoog stick...en met vrachtwagens kan ik ook niet kiepen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 ik kan met die cement truck nooit cement laten vallen wat ik ook doe met die rechter analoog stick...en met vrachtwagens kan ik ook niet kiepen. Met een cement truck, kan het inderdaad NIET. Die wagen bij de bouwplaats in LV kan het wel. (je kan niet bij elke auto dat doen.) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts