.Djanick Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 ik ben een tijdje niet bezig geweest met het maken van plaatjes maar heb vandaag weer een beetje inspiratie gevonden maar ben nu helaas "weer" vastgelopen. daarom zou ik jullie mening vast willen weten over mijn sign en wat jullie er nog bij zouden doen/veranderen Reageren
White Gold Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Hij is wel vet Djani. Zeker vet gedaan. Leuk bedacht met die pijl. Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook wel weten . Maar even ter zake . Wat mij opvalt is dat de aarde een beetje uit je pijl springt. Misschien wat meer inblenden, dat geeft een veel beter effect. De maan valt ook een beetje buiten de bot qua resolutie. En Misschien ook wat meer differentiatie in de sterren? Haal die sterren voor de aarde ook maar weg, want dat geeft een wat meer realistisch gevoel . Verder loopt die pijl wat te strak naar beneden, iets wat bochtiger? Voor de rest vind ik het wel een vette creatie, met nog veel kritiek waardoor ik vastloop bij de 7. Probeer alles wat meer in te blenden enzo, en je krijgt een leuk resultaat. Nog een opmerking achteraf. Misschien dat je er een soort van wallpaper van kan maken, want zo klein past niet bij een geweldig iets . Succes! Greetz, WG. Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 thnx voor je rate, ik ga proberen iets met je tips te doen en zal dan een v2 posten de sign was ook bedoeld voor bureaublad maar ik heb hem verkleind om even te laten zien nogmaals thnx Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 mooi gedaan hoor djani 8/10 Greetings Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.