Jump to content

SAMP Versie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ìk heb net alle Tropics, rond SAMP, gelzen. Ik had alleen nog 1 vraag:

Ik ga deze week GTA San Andreas voor de PC kopen, want op de PS2 heb ik hem nu uit en kan niet online.

De vraag is dan ook, Wat is precies het verschil tussen de Versies? 1 + 2

Zou iemand voor mij even 2 Links kunnen geven waar ik V1 kan downloaden en V2 kan downloaden? Bijvoorbaard dank

;) Grtz Keller

Geplaatst:
Ìk heb net alle Tropics, rond SAMP, gelzen. Ik had alleen nog 1 vraag:

Ik ga deze week GTA San Andreas voor de PC kopen, want op de PS2 heb ik hem nu uit en kan niet online.

De vraag is dan ook, Wat is precies het verschil tussen de Versies? 1 + 2

Zou iemand voor mij even 2 Links kunnen geven waar ik V1 kan downloaden en V2 kan downloaden? Bijvoorbaard dank

;) Grtz Keller

Volgens mij slaat dat V1 en V2 niet zozeer op SA:MP maar meer op San Andreas zelf. Dit omdat van SA:MP alleen een versie 0.1b is. Van San Andreas zijn wel meerdere versie: Wanneer je nu GTA SA voor de PC gaat kopen krijg je versie 2.0 mee. In deze versie kan je geen modificaties installeren wat wel kon met versie 1.0. Omdat SA:MP een modificatie is voor je San Andreas kan het niet op de nieuwe versie, dus moet je downgraden van versie 2.0 naar versie 1.0. Dat kan met behulp van deze patch.

Hopelijk is het nu duidelijk.

Geplaatst:
Oke, en veranderd de qualiteid dan ook van het spel?

Nee, de graphics en overigens ook de andere gameplay staan helemaal los van de versie. Het enige wat veranderd wordt is maar iets in de 'main.scm' en 'script.img'. Mag ik je er trouwens ook nog even op wijzen dat enkel de patch niet voldoende is om SA-MP mee te spelen? Hiervoor dien je namelijk ook nog de 'main.scm' en de 'script.img' van V1 te hebben. Natuurlijk heb ik deze nog liggen. Na het downloaden uitpakken, en daarna kopieeren naar deze map: '../Progeam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data/scripy.'

V1 bestanden:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...