pippo Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) hallo onlangs heb ik een sa-mp server gehuurd bij gta-host.com. ik zoek iemand die mij zou willen helpen om van mijn server een freeroam te maken . iemand die mij kan helpen met scripten enz..... heb er al veel over gelezen .maar ik kom er niet erg ver méé .heb al veel geprobeerd maar mislukt toch veel . de persoon die bereid is om mij te helpen met mijn probleem maak ik dan admin op mijn server. hopelijk krijg ik via deze weg wat hulp . kijk in mijn profiel voor mijn msn adres als u mij wilt helpen . hopelijk tot laters voor een goeie en leuke samen werking . Bewerkt: 2 april 2007 door pippo Reageren
kevin software Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 halloonlangs heb ik een sa-mp server gehuurd bij gta-host.com. ik zoek iemand die mij zou willen helpen om van mijn server een freeroam te maken . iemand die mij kan helpen met scripten enz..... heb er al veel over gelezen .maar ik kom er niet erg ver méé .heb al veel geprobeerd maar mislukt toch veel . de persoon die bereid is om mij te helpen met mijn probleem maak ik dan admin op mijn server. hopelijk krijg ik via deze weg wat hulp . hier mijn msn adres voor als er iemand bereidt is mij te helpen: hopelijk tot laters voor een goeie en leuke samen werking . !!!GEHUURD!!!? niet doen joh... het kan gratis:) ik spreek je op msn wel hoe het moet ok? ik maak wel een basis script voor freeroam maar ff over dat je eeen server huurd je kan zelf ook een server op pc laaten draaien (maar moet je wel pc aan hebben als je sa-mp server hebt) maar ja ik spreek je op msn ok cya!!!! ps:ik denk aleen dat ik vanavond op msn ben want dan heb ik mijn Huiswerk klaar. Reageren
pippo Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 hey kevin ik heb die gehuurd wgens dat het in belgie veel te duur is om hem te laten draaien op eigen pc in belgie moet je bv al 50euro betalen voor internet waarbij je maar 12gb kan versturen en ontvangen wij moeten dan blokken bij kopen en dan loopt het vlug op naar een 100 euro dus vond ik het beter dat de server ergens anders draaide:) bij deze bedankt voor uw hulp Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 hey kevinik heb die gehuurd wgens dat het in belgie veel te duur is om hem te laten draaien op eigen pc in belgie moet je bv al 50euro betalen voor internet waarbij je maar 12gb kan versturen en ontvangen wij moeten dan blokken bij kopen en dan loopt het vlug op naar een 100 euro dus vond ik het beter dat de server ergens anders draaide:) bij deze bedankt voor uw hulp Mijn neef kan ook maar 12 gb versturen en bij hem werkt zijn server prima ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.