Aeroplane Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Exact een Jaar Sinds de release van Stadium Arcadium ==> 3 April 2006 Reageren
Eros Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Toch al wel meer dan 5 jaar. Zet meestal TMF, MTV of JIMtv op als er niets anders op tv te zien is. En dat gebeurt vrij veel. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik kijk/luister nooit naar muziek zenders. Ik vind dat niet zo leuk. Ik luister gewoon naar muziek op mijn PC, en niet op muziekzenders. Dus ik kijk al - 2500 jaar naar muziekzenders. Reageren
spoeky Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik kijk al bijna 8 jaar naar muziek zenders, maja wat Spoeky zegt vind ik ook maar dat gaat niet meer gebeuren hoor!! Talpa is bijna faillied. Er zijn roddels dat Talpa binnenkort RTL 8 gaat worden. Of Nickelodeon moet binnenkort een aparte zender worden. Maar dat zit er vollopig niet in! Offtopic: (verdere reacties kunnen via PB naar mij, niet hier in dit topic). Een bron vermelden over deze uitspraak zou misschien wel handig zijn. Voor je zo'n dingen vermeldt, zou je beter toch wel eens na checken of het wel de waarheid is en ons een bron laten zien. Ontopic: Ik kijk zelf al van mijn 9 a 10 jaar naar Jim TV, MTV en TMF. Ik ben er dus 15... dus ongeveer 5 a 6 jaar. Ik weet niet of ik het hier moet posten, maar ik heb een bron! Hier de link: http://www.nu.nl/news/1011999/30/rss/%27Ei...s_nabij%27.html Ontopic: Wij hebben sinds kort ook de muziekzender Sterren.nl. Deze draait de hele dag non-stop piraten muziek. Maar hier kijk ik echt nooit naar, omdat ik een hekel aan piratenmuziek hebt. Mijn vader vindt dit wel mooi, dus zet hij die zender de hele dag aan. Reageren
Gino99 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik ongeveer anderhalf jaartje.Ik keek het in het begin soms maar nu kijk ik super veel The Box en MTV Reageren
LBG Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik kijk al bijna 8 jaar naar muziek zenders, maja wat Spoeky zegt vind ik ook maar dat gaat niet meer gebeuren hoor!! Talpa is bijna faillied. Er zijn roddels dat Talpa binnenkort RTL 8 gaat worden. Of Nickelodeon moet binnenkort een aparte zender worden. Maar dat zit er vollopig niet in! Offtopic: (verdere reacties kunnen via PB naar mij, niet hier in dit topic). Een bron vermelden over deze uitspraak zou misschien wel handig zijn. Voor je zo'n dingen vermeldt, zou je beter toch wel eens na checken of het wel de waarheid is en ons een bron laten zien. Ontopic: Ik kijk zelf al van mijn 9 a 10 jaar naar Jim TV, MTV en TMF. Ik ben er dus 15... dus ongeveer 5 a 6 jaar. Ik weet niet of ik het hier moet posten, maar ik heb een bron! Hier de link: http://www.nu.nl/news/1011999/30/rss/%27Ei...s_nabij%27.html Ontopic: Wij hebben sinds kort ook de muziekzender Sterren.nl. Deze draait de hele dag non-stop piraten muziek. Maar hier kijk ik echt nooit naar, omdat ik een hekel aan piratenmuziek hebt. Mijn vader vindt dit wel mooi, dus zet hij die zender de hele dag aan. Wat is piratenmuziek? Reageren
spoeky Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Nederlandse muziek. Het is vaak erg blij. Artiesten zoals Jannes, Grad Damen, Jan Smit, Frans Bauer, Sugarly hooper etc. zijn piraten artiesten. En hier heb ik een hekel aan. Reageren
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik denk ongeveer 2 jaar, maar niet iedere dag ofzo, gewoon ik zap wat en als het een goed liedje is blijf ikl uisteren, of bij programmas op JIM waar ze ook clips draaien blijf ik kijken! Maar ben niet verslaafd aan die dingen ofzo:P! Rivel Reageren
xdr Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Mtv sinds ongeveer mijn 11e tmf als er een goed nummer op is en gamekings natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.