profile Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb pas lcs gekocht,en zou willen weten of je in deze gta in de metro kan rondlopen. Ik zit pas in stauntin island en liep door de metrotunnel.Te voet.Er kwam maar geen metro. . En toen kwam er een metro op me af en verpletterde me .Ik kon de stoelen in de metro zien.Is dit een glitch. Of kan je echt in de metro rondlopen? Reageren
VforV Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Je kan helaas nog steeds niet zelf rondlopen in de metro, zoals dit nog bij geen enkele GTA was waar een trein/metro in voorkomt. Die glitch of bug van als hij je overrijdt waardoor je de binnenkant ziet heb ik ook al enkele keren gehad. En zoals je ziet zijn het nog steeds de oranje stoelen van in GTA III. Reageren
profile Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Bedankt. Maar ik vind het wel spijtig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.