deagle Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik heb eigenlijk een simpel vraagje dat luidt: Kan ik SA:MP en SA:SP tesamen spelen in een GTA:SA-map? Ik bedoel dat niet of ik ze tegelijk kan spelen, maar of ik bv. een uurtje SA:MP en daarna een kwartuurtje SA:SP kan spelen zonder een nieuwe installatie te doen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Als je met SA: SP gewoon het normale spel bedoeld is het antwoord ja hoor, geen punt. Je installeert namelijk helemaal geen nieuwe SA. Bij MP krijg je alleen een nieuw icoontje wat bij dubbelklikken de multiplayer opstart. Klik je op je oude vertrouwde San Andreas icoon dan start gewoon je oude spel weer op. Je zou er zelfs nog MTA bij kunnen installeren en dan heb je zelfs de keuze uit 3 Reageren
deagle Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Met SA:MP bedoel ik inderdaad de originele SA, bedankt GTA-Scheep. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.