b3nj1_mAn Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 hallo, heb overlaatst sa mp gedownload en heb da nu al een paar dagen gespeeld en heb soms gezien dat er meerdere mensen in 1 auto kunnen dus had ik dat gevraagd hoe dat moest ( op g drukken) dus wou ik dat proberen maar het lukt mij niet. weet iemand hoe dat komt?? Reageren
bruindebeer1 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 hallo,heb overlaatst sa mp gedownload en heb da nu al een paar dagen gespeeld en heb soms gezien dat er meerdere mensen in 1 auto kunnen dus had ik dat gevraagd hoe dat moest ( op g drukken) dus wou ik dat proberen maar het lukt mij niet. weet iemand hoe dat komt?? Soms is het ook een andere toets ik weet wel niet welke want als je op f1 drukt zeggen ze voorwat welke toets bedient maar voor in een auto te stappen als passagier staat er usealy G dit betekent meestal G het kan bij jou zijn dat het een andere is probeer een keer een aantal toetsen ( er moet toch een werken ) Veel succes Reageren
henrix7 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 ik wil weten hoe ik cheater word weet iemand dat? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 hallo we gaan hier niet over cheats praten! ontopic: je moet wel dicht bij de outo staan waar je in wil dus gewoon bij de deur Reageren
Impulse_W Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Bekijk ook even je ingestelde controls in de normale GTA. Reageren
kevin software Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Het kan zijn dat het voertuig is gelockt meestal met /lock vraag gewoon eens eenkeer of hij/zij hem wilt unlockken. Reageren
b3nj1_mAn Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 het is gelukt de auto was gewoon gelock bedankt voor de tip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.