Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Heeft Iemand Hem Al Gehoord?N Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Heeft iemand wie/wat al gehoord??? Ik ben misschien van een andere generatie maar waar gaat dit topic over? Edit @VforV: ja, die kende ik inderdaad wel Reageren
VforV Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Ik snap de bedoeling van dit topic niet echt maar ik ken Gabriel Rios wel ja. Hij schrijft goede muziek en heeft zelfs meegerapt in zijn geboortetaal in een liedje op de CD "Ezoa En Niet Anders" van 't Hof Van Commerce. @GTA-Sheep: Misschien ken je wel? Bewerkt: 2 april 2007 door VforV Reageren
Dastard Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik snap de bedoeling van dit topic niet echt maar ik ken Gabriel Rios wel ja. Hij schrijft goede muziek en heeft zelfs meegerapt in zijn geboortetaal in een liedje op de CD "Ezoa En Niet Anders" van 't Hof Van Commerce.@GTA-Sheep: Misschien ken je wel? Tuurlijk ken ik hem,Hij is van west-vlaanderen!en ik woon in west-vlaanderen en ik heb gewoon gevraagd Kent Er Iemand Gabriel Rios Reageren
mathi Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Ik snap de bedoeling van dit topic niet echt maar ik ken Gabriel Rios wel ja. Hij schrijft goede muziek en heeft zelfs meegerapt in zijn geboortetaal in een liedje op de CD "Ezoa En Niet Anders" van 't Hof Van Commerce.@GTA-Sheep: Misschien ken je wel? Tuurlijk ken ik hem,Hij is van west-vlaanderen!en ik woon in west-vlaanderen en ik heb gewoon gevraagd Kent Er Iemand Gabriel Rios das zeker dat, den beste maat van flip kowlier, ie is zalig, zeker als gij west-vlaams rapt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Nog nooit van gehoord. Maar dat liedje is wel goed. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik ken hem vooral van 0605, Broaddaylight was namelijk de titelzong van die film over Pim Fortuyn, gemaakt door Theo van Gogh. Ik vind het wel mooie muziek. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.