Jump to content

Ferris Wheel in GTA IV


Typhoon

Recommended Posts

Op deze screen zie je duidelijk een achtbaan staan. Maar als je nog eens heel goed kijkt zie je dat er ook nog een reuzenrad achter staat. In deze video is het ook te zien. In real life staat de Cyclone rollercoaster (in de trailer de Screamer) in Coney Island. Naast de rollecoaster staat ook een reuzenrad, namelijk het Wonder Wheel:

WonderWheel.jpg

http://www.wonderwheel.com/.

In de HD versie kun je misschien nog wel beter zien, maar je zult wel goed moeten inzoomen. Als de auto in beeld komt zie je hem gelijk aan de rechter kant.

Als goed kijkt zie je hem duidelijk, kijk zelf maar eens tijdens de trailer. Als ze New York zou goed mogelijk nabouwen hoord hij daar ook ongeveer te staan, je ziet duidelijk het verschil tussen de achtbaan en het reuzenrad.

Hopenlijk kun je er meer mee dan in VCS.

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze screen zie je duidelijk een achtbaan staan. Maar als je nog eens heel goed kijkt zie je dat er ook nog een reuzenrad achter staat. In deze video is het ook te zien. In real life staat de Cyclone rollercoaster (in de trailer de Screamer) in Coney Island. Naast de rollecoaster staat ook een reuzenrad, namelijk het Wonder Wheel:

WonderWheel.jpg

http://www.wonderwheel.com/.

In de HD versie kun je misschien nog wel beter zien, maar je zult wel goed moeten inzoomen. Als de auto in beeld komt zie je hem gelijk aan de rechter kant.

Als goed kijkt zie je hem duidelijk, kijk zelf maar eens tijdens de trailer. Als ze New York zou goed mogelijk nabouwen hoord hij daar ook ongeveer te staan, je ziet duidelijk het verschil tussen de achtbaan en het reuzenrad.

Hopenlijk kun je er meer mee dan in VCS.

Goed gevonden Typhoon!,

ik dacht zelf dat er meer was dan een achtbaan :D

dus toch!

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze screen zie je duidelijk een achtbaan staan. Maar als je nog eens heel goed kijkt zie je dat er ook nog een reuzenrad achter staat. In deze video is het ook te zien. In real life staat de Cyclone rollercoaster (in de trailer de Screamer) in Coney Island. Naast de rollecoaster staat ook een reuzenrad, namelijk het Wonder Wheel:

WonderWheel.jpg

http://www.wonderwheel.com/.

In de HD versie kun je misschien nog wel beter zien, maar je zult wel goed moeten inzoomen. Als de auto in beeld komt zie je hem gelijk aan de rechter kant.

*plaatje*

Als goed kijkt zie je hem duidelijk, kijk zelf maar eens tijdens de trailer. Als ze New York zou goed mogelijk nabouwen hoord hij daar ook ongeveer te staan, je ziet duidelijk het verschil tussen de achtbaan en het reuzenrad.

Hopenlijk kun je er meer mee dan in VCS.

Ik heb er een screen van gemaakt met de HD-versie van de trailer. Daarop is vrij duidelijk te zien dat het geen reuzenrad is, maar eerder een stuk van de 'Screamer'. Je ziet geen rechtopstaande, helemaal ronde vorm, maar een grote bocht met daaraan vast een lang recht stuk naar beneden. Het kan ook iets anders zijn, maar ik zie er geen reuzenrad in.

Als PatrickW gelijk heeft, en die kans lijkt me vrij groot, dan speelt GTA IV zich na 2006 af. Als dat zo is moeten de Twin Towers er natuurlijk niet in zitten. Omdat ze er gewoon niet meer zijn, maar ook omdat het vrij respektloos zou zijn. Het zou namelijk een beetje de indruk wekken dat Rockstar doet alsof er niets gebeurd is op 11 september 2001 en dat al helemaal niet geaccepteerd worden in New York.

Ja maar wáárom zou dat in vredesnaam respectloos zijn voor de bevolking van New York als er geen World Trade Centers zouden plaatsvinden in het Liberty City van GTA IV als het spel vóór 11-09-2001 af zou spelen? Liberty City is nogmaals gebaseerd op New York, niet alles hoeft er per se in voor te komen. Zie ook de tekst hieronder wat ook op mijn reactie naar jou slaat.

Je begrijpt me verkeerd. Ik zou het respektloos vinden als het na 2001 zou spelen en de Twin Towers er wél in zouden zitten. Niet dat ik er problemen mee heb als de Twin Towers er niet in zouden zitten als het voor 2001 speelde, behalve dat het niet realistisch zou zijn.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een screen van gemaakt met de HD-versie van de trailer. Daarop is vrij duidelijk te zien dat het geen reuzenrad is, maar eerder een stuk van de 'Screamer'. Je ziet geen rechtopstaande, helemaal ronde vorm, maar een grote bocht met daaraan vast een lang recht stuk naar beneden. Het kan ook iets anders zijn, maar ik zie er geen reuzenrad in.

Kijk nog maar eens goed dan. Je ziet achter de achtbaan een ronde vorm. Je moet het vanaf een filmpje bekijken en niet uit een screenshot. Het is zeker wel een reuzenrad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de discussie omtrent het wel/niet aanwezig zijn van een Ferriswheel even losgemaakt van het feitentopic om het overzicht een beetje te houden. En om me er ook even mee te bemoeien: als je ==> dit <== filmpje bekijkt zie je best wel duidelijk het reuzenrad staan.....maar ja, of het ook echt zo is?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Arjen al vermelde moet je het vanuit een filmpje bekijken. Omdat ik het niet zag op die foto, heb ik dat ook gedaan. En inderdaad, achter die 8baan staat er een reuzenrad. Dus goed gezien typhoon... Ik denk wel dat dit goed zichtbaar is... (reuzenrad).

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, hij zit erin. Als je goed kijkt zie je stukken die afwijken van de achtbaan en er zelfs boven uitsteken. En het lijkt me stug dat ze bij een klein stukje van de baan een hekwerk zetten, dit is dus overduidelijk een gedeelte van het Ferris Wheel. Het is overduidelijk dat er een pretpark in GTA IV zich zal bevinden. Wat staat er nog meer in het pretpark en in welk gedeelte van New York ligt het? In Manhattan? Zo niet, dan weten we dat de bruggen naar andere delen zoals Queens lijden, waardoor het leefgebied alweer een stuk groter wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, hij zit erin. Als je goed kijkt zie je stukken die afwijken van de achtbaan en er zelfs boven uitsteken. En het lijkt me stug dat ze bij een klein stukje van de baan een hekwerk zetten, dit is dus overduidelijk een gedeelte van het Ferris Wheel. Het is overduidelijk dat er een pretpark in GTA IV zich zal bevinden. Wat staat er nog meer in het pretpark en in welk gedeelte van New York ligt het? In Manhattan? Zo niet, dan weten we dat de bruggen naar andere delen zoals Queens lijden, waardoor het leefgebied alweer een stuk groter wordt.

Misschien zal R* nog screens & nog een trailer uitgeven?

MVG,

Dastard

Link to comment
Delen op andere websites

Deze video maakt het duidelijk dat dat rad er staat.

klikkie

Stond ook al in de hoofdpost ;) Maar in dat filmpje zie je hem wel overduidelijk.

In het echte Coney Island park heb je onderandere nog een Freefall en een grote zweef. Dus ik vraag me af wat R* er nog meer in doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je ook in de achtbaan kan. Dat je het beeld ziet zoals je er net live in zit. In VCS moest je telkens de camera meedraaien in het reuzenrad. Maar volgens mij zit er wel een reuzenrad in gta IV. Ik kan niet wachten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...