Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:$ EUHM,...

Ik vroeg me zo af een texture voor een auto ofzo kan stilstaan dus kan deze ook bewegen want

ik kwam juist op het lumineuze idee om m'n hovercraft dezelfde texture te geven als het water in GTA SA µ

zodat je hem bijna niet kan zien op het water ofzo... :dans: maar.... kan je deze dan ook laten bewegen ?

Aangezien dat ik nog nergens zoiets gelezen heb denk ik niet dat dit bestaat maar ja je weet nooit en als het niet bestaat...kun je het nog altijd es proberen om te maken he :duh:

Bewerkt: door jeroendepoen
Geplaatst:

Helaas moet ik jou teleurstellen, dit is helaas niet mogelijk. Het water in SA wordt geregeld via verschillende bestanden in het spel. En natuurlijk de textuur van het water zelf. Maar die beweegt helaas niet. Het is ook niet mogelijk om een bewegende textuur te gebruiken op een model. Je kan wel je auto texturen met een stilstaande textuur van het water. Maar daar heb je niet veel aan, want dat is niet echt mooi... De TXD workshop laat het namelijk niet toe, om .gif files in te voegen.

Geplaatst:
Helaas moet ik jou teleurstellen, dit is helaas niet mogelijk. Het water in SA wordt geregeld via verschillende bestanden in het spel. En natuurlijk de textuur van het water zelf. Maar die beweegt helaas niet. Het is ook niet mogelijk om een bewegende textuur te gebruiken op een model. Je kan wel je auto texturen met een stilstaande textuur van het water. Maar daar heb je niet veel aan, want dat is niet echt mooi... De TXD workshop laat het namelijk niet toe, om .gif files in te voegen.

Dat je het bewegende water niet kon gebruiken wist ik wel,

maar .. bewegende textures wist ik niet zeker. Tnx

Geplaatst:

Je kan wel bewegende textures gebruiken op gewone objecten (zoals huizen etc.). Maar als je deze kan gebruiken met auto's, weet ik niet, maar ik denk zelf van wel. In dit topic op GTAForums.com, de grote broer van dit forum staat een tool die gemaakt is door een zekere '_lex_' . Er bestaat niet echt een engelstalige of nederlandstalige tutorial, dus je zal zelf wat moeten uitzoeken. Mischien dat ik me er later op verdiep en er een tutorial voor maak. Het is trouwens een 3DS Max script, dus je hebt 3DS max 7-8 nodig.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...