BeatboxGamer Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 hey allemaal dit is mijn eerste post k heb een probleem bij vice city k heb eindelijk de missie demolition man uitgespeeld. maar daarvoor toen k hem nog niet heb uitgespeeld ging k verder met andere missies tot en met de laaste missie van phil. toen heb k de missie demolitian man uitgespeeld en ben k verder gegaan met de missies van haitans en cubains. maar nu krijg k geen werk meer in het begin dacht k je word wel gebeld maar na 1 uurtje spelen hoor k nog niks wie kan mij helpen? alvast bedankt Ronald AKA BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 misschien een bug?? :o heb je mods ofzo ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 (bewerkt) niet dat k weet k zal ff kijke kan een vice city underground of ultimate trainer van invloed zijn??? enige missies die k heb zijn: boat missie:checkpoint charlie filmstudio missie:met een vliegtuig vliegen verder niks Bewerkt: 29 november 2004 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Mischien dat er ergens anders nog missies openstaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Op hoeveel procent ben je nu dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Ik ben nu op 59% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Moet je alle side missions eens doen, alle hidden packages vinden, alle winkels overvallen, alle rampages halen en alle unieke stunten eens doen, volgens mij ben je dan zo al een heel eind verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Misschien heb je nog niet alle bedrijven gekocht. Daar kan je ook missies bij doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 alle bedrijven heb ik ook ik heb: de malibu boten ding kaufmann cabs sunshine auto's filmstudio cherry popper stripclub en al die missie heb k uitgespeeld en ik heb 95 hidden packages gevonden k snap het niet?? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 je moet die missie met het vliegtuig bij de filmstudio ook doen. daarbij moet je folders versprijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Hier een 100% Check list (voor zover ik die ken). - Hidden packages vinden - 35 Rampages doen - 36 Unique Jumps doen - 15 verschillende winkels overvallen - Alle races en minigames van Top Fun etc. doen - Alle properties kopen - Alle verhaal lijn missies doen - 100 Passengers vervoeren - LV. 12 bij Paramedic/Firefighter en Vigelante Missions - Pizza Boy mission doen Dan nog iets, 'Keep your friends close' is in het algemeen de laatste missie, heb je die al gedaan? En ik zou ook even de Checklist nalopen... Met dit heb ik hem ook 100% uitgespeeld! Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 oke dank je wel maa rhoe stijg je op met dat vliegtuig? bij mij komt hij niet van de grond af :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 met num 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Als je een laptop-toetsenbord hebt of het gewoon op een laptop, heb je geen Numpad(6), had ik eerst ook, ik snapte er helemaal niks van, ik alle toetsen proberen die maar mogelijk waren en lukte niet. Toen zei die dat je met 6 en 9 de helikopter vooruit of achteruit kon laten gaan. Toen heb ik ze veranderd in L en P, en toen in één keer gehaald. Echt very easy nu met helikopter en skimmer vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 Hier een 100% Check list (voor zover ik die ken).- Hidden packages vinden - 35 Rampages doen - 36 Unique Jumps doen - 15 verschillende winkels overvallen - Alle races en minigames van Top Fun etc. doen - Alle properties kopen - Alle verhaal lijn missies doen - 100 Passengers vervoeren - LV. 12 bij Paramedic/Firefighter en Vigelante Missions - Pizza Boy mission doen Dan nog iets, 'Keep your friends close' is in het algemeen de laatste missie, heb je die al gedaan? En ik zou ook even de Checklist nalopen... Met dit heb ik hem ook 100% uitgespeeld! Veel succes! volgens mij moet je ook nog boven 0 uitkomen met Criminal Rating en de hoogste Media Attention hebben gehad. Stom dat daar geen meter voor is, anders had je em zo vol. Nu weet je helemaal niet wanneer je het uiterste heb gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.