fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 ik geloof dat stuff for legends het hoogste was, met 2000 punten of so Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Volgens mij niet, want als je Publicity Tour (100% uitgespeelde safe) download dan is de hoogste Media Attention National Crisis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 dan hoort je media attention niet bij het 100%uitspelen, want je hebt ook nog international crises en ook stuff of legends. ik heb het uitgeprobeerd met een trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 nou het is gelukt met de verhaallijn bedankt voor de tips k heb nu de verhaallijn uitgespeeld cker de missie keep your friends close was lauw die had k uitgespeeld toen kreeg k een filmpje te zien daarna de aftiteling als k een film had gespeeld en toen 4 telefoontjes :o maar nogmaals bedankt Beatboxgamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 dan hoort je media attention niet bij het 100%uitspelen, want je hebt ook nog international crises en ook stuff of legends. ik heb het uitgeprobeerd met een trainer Slaat eigenlijk ook nergens op. Dat verhalen in legenden hoger is dan een internationale crisis. Maar hoe krijg je de media attention zo hoog dat het helemaal stuff of legenden wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 met eentrainer ff onsterfelijk worden. dan een tank neerzetten en met je minigun eroplos knallen. zorg alleen wel dat ook je munutie niet kan opgaan(ook met trainer). je moet wel blijven schieten en het duurt wel ff, maar bij de 2000 moet het ongeveer zover zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Ik ga in géén geval een trainer gebruiken, een tank haal ik wel bij het leger, en een minigun heb ik ook op 3 plaatsen met meer dan 10000 kogels. Wel vreemd, dan kan je niet meer zien hoeveel kogels je er van hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.