joppie Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Heey, Heb ik gisteren mods geinstalleerd, start ik gta op, slaat ie op 3/4e van het laadbalkje vast. En dan komt er in beeld te staan dat er een fout is en of je het wilt verzende of niet. Als je dan op niet verzende klikt sluit ie af.... Ik had er wat auto's ingezet en 3 gebouwen. Maar kun je dan ook kijken 'waar' de fout zit? Alvast bedankt Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Het zijn waarschijnlijk die gebouwen dat er hem omdoen. Gebouwen installeren is namelijk niet gemakkelijk, je moet voor het ene gebouw soms "gta.dat" vervangen, en voor het andere gebouw dan ook weer... Maar dan werkt het ene gebouw niet en dan krijg je als gevolg een chrash. Je moet dus goed uitkijken wat je installeerd. Als je twee keer de zelfde bestanden moet vervangen voor een mod. Dan is het om problemen vragen. En dan kan je natuurlijk de twee bestanden samenvoegen tot één. Maar dan is ervaring van modden al vereist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.