Jump to content

Ghost Town


Big Playahh

Recommended Posts

Ik had even met de zoekfunctie gebruikt en dit gevonden:

Hallo iedereen ik heb een vraagje kun je in lcs naar ghostown?? met

behulp van de cheatdevice of iets anders??? :)

In GTA Liberty City Stories is het niet mogelijk om naar Ghost Town te gaan, zelfs al heb je de Cheatdevice. Het is niet mogelijk omdat Ghost Town simpelweg niet bestaat in GTA Liberty City Stories. Ghost Town werd gebruikt in GTA III om de Intro (straat met de Bank die Claude en Catalina overvallen) te creëren. Ghost Town is er in LCS volledig uitgehaald, omdat het gewoon geen nut heeft in dit spel.

Meer informatie:

Je kan dus helaas niet naar Ghosttown in LCS.

In gta 3 kan dit met de dodo. Je moet dan vanaf het vliegveld naar het noorden van Shoreside Vale vliegen. Het makkelijkste vind ik via het water. Dus via de west kant naar het noorden. Als je bij het noorden bent, vlieg je naar het oosten. Daarna zie je ghosttown. Maar ghost town is niet solid. Je zakt er dus doorheen als je op de straat in ghost town staat. Er is in gta 3 ook een mod die een brug naar ghost town aanmaakt. Dan kan je wel in ghost town rondlopen.

Maar jij hebt het over LCS. Helaas kan het daarin niet.

Link to comment
Delen op andere websites

waar is die geesten stad te vinden ik waat dat het bestaad maar kanhet niet vinden

Ik denk dat je Ghost Town bedoelt. En nee, deze stad is niet genoemd naar de geesten die er ronddwalen, maar omdat veel dingen unsolid zijn. Het enige waar deze stad voor heeft gediend is het intro filmpje van GTA 3, verder heeft het geen functie. Om die reden vind je het ook niet in Liberty City Stories, maar enkel in GTA III. Je komt er heel moeilijk omdat het slecht te bereiken is, want het ligt op het uiterste puntje van Shoreside Vale, waar het erg heuvelachtig is. Maar nogmaals, je zult GTA III moeten hebben om er te komen omdat het niet nodig was om Ghost Town in LCS te plaatsen. Als je GTA III hebt kan je het gemakkelijk bereiken door een paar mods, die er genoeg zijn. Kijk nog even op WikiGTA voor extra info over Ghost Town.

Link to comment
Delen op andere websites

waar is die geesten stad te vinden ik waat dat het bestaad maar kanhet niet vinden

Ik denk dat je Ghost Town bedoelt. En nee, deze stad is niet genoemd naar de geesten die er ronddwalen, maar omdat veel dingen unsolid zijn. Het enige waar deze stad voor heeft gediend is het intro filmpje van GTA 3, verder heeft het geen functie. Om die reden vind je het ook niet in Liberty City Stories, maar enkel in GTA III. Je komt er heel moeilijk omdat het slecht te bereiken is, want het ligt op het uiterste puntje van Shoreside Vale, waar het erg heuvelachtig is. Maar nogmaals, je zult GTA III moeten hebben om er te komen omdat het niet nodig was om Ghost Town in LCS te plaatsen. Als je GTA III hebt kan je het gemakkelijk bereiken door een paar mods, die er genoeg zijn. Kijk nog even op WikiGTA voor extra info over Ghost Town.

oww ok ik heb 3 voor xbox ik zal eens kijken als ik er kan komen bedankt he!!! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

oww ok ik heb 3 voor xbox ik zal eens kijken als ik er kan komen bedankt he!!! :tu:

Op de Xbox kan je moeilijk mods instaleren, dus dan moet je de moeilijke modloze weg nemen. De eerste optie is de Dodo, een klein vliegtuigje dat je op het vliegveld van Shoreside Vale kan vinden. Daarmee zul je via het water om de berg heen moeten vliegen. Dit lukt niet zomaar omdat de Dodo erg moeilijk bestuurbaar is. Daarom raad ik je aan deze tutorial van de heer Lantyz te volgen. De andere manier van de Patriot en de sniper staat uitgebreid op deze pagina van Wikigta, en ik denk dat ik daarbij niet meer hoef te vertellen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Geesten stad of zoals wij dat noemen "Ghost Town" is niet toegankelijk in GTA LCS. Het is wel mogelijk in het spel "GTA III", ik denk daarom ook dat dit topic in het III: General forum meer tot haar recht komt. Bij deze dus verplaatst. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik even offtopic ga , maar het is zonde om een nieuw topic te maken voor deze nutteloze vraag :engel:

In GTA LSC kan je doormiddel van de cheatdevice vliegen hé ? ( ik weet het niet want ik heb GTALCS op PS2 )

Maar als je dan achter de bergen gaat kijken waneer je vliegt. Wat is er dan ? :)

Greetz..,

Aeroplane

Bewerkt: door Aeroplane
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik even offtopic ga , maar het is zonde om een nieuw topic te maken voor deze nutteloze vraag :engel:

In GTA LSC kan je doormiddel van de cheatdevice vliegen hé ? ( ik weet het niet want ik heb GTALCS op PS2 )

Maar als je dan achter de bergen gaat kijken waneer je vliegt. Wat is er dan ? :)

Greetz..,

Aeroplane

Er is een grote leegte met water, en aan de andere kant kan je een gat vinden... Als je er in valt kom je op de Dam uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...