Jump to content

Hoe zit het met de muziek?


DonLeone

Recommended Posts

Heey het speelt zich duidelijk af in deze tijd, aangezien er een Chrysler 300C in zit en een of ander pas afgemaakt gebouw, dus ik ben benieuwd welke muziek er allemaal in zit. We kunnen waarschijnlijk dingen als Razorligth en Nelly Furtado verwachten als je het mij vraagt. Wat denken jullie/ Waar hopen jullie op?

Edit: Volgens andere bronnen komt er muziek van ene Kurgan Merrick op de radio, die me qua uiterlijk aan Marylin Manson doet denken. Hier is zijn site:

http://kurganmerrick.com/

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DonLeone

    5

  • gtamick

    4

  • storm75

    3

  • GrandTheftAuto 4

    3

New York is een multiculti stad .. dus veel verschillend groepen mensen ..

Dus wellicht dat we ook buitenlandse muziek krijgen .. Net zoals bij GTA LCS .. want daar had je Radio Del Mundo !

Verder denk ik dat er een hiphop radio inkomt ..

Maar uiteindelijke zal het van alles wat worden .. denk ik :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

New York is een multiculti stad .. dus veel verschillend groepen mensen ..

Dus wellicht dat we ook buitenlandse muziek krijgen .. Net zoals bij GTA LCS .. want daar had je Radio Del Mundo !

Verder denk ik dat er een hiphop radio inkomt ..

Maar uiteindelijke zal het van alles wat worden .. denk ik :bier:

eminem, snoopdogg enzo zijn voor mij ook welkom hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop wel dat het 'echte' muziek is zoals SA,VC en VCS. Dus van bekende mensen, niet onbekende mensen zoals in gta 3 of LCS. Mij lijkt het wel leuk als je de bekende mensen van nu in het spel komen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht categorieen bijv. R&B en Hiphop, Pop music, Verder denk ik , aangezien het de PS3 en X360 zijn , dat ze

ook gebruik zullen maken van de '' eigen MP3 inzetten'' functie, net als bij de PC GTA's en LCS, VCS :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop dat er weer gewoon een pop-kanaal komt. Dat vond ik erg jammer aan San Andreas. Het had geen kanaal met pop, met echt goede muziek. Je had wel leuke muziek hoor, dat wel. Maar het kon echt niet tippen aan de geweldige muziek van Vice City. Daar had je echt geweldige muziek, zoals op Fever105, Flash FM. Ook in Liberty City had je veel betere muziek, weliswaar niet zo goed als in Vice City, maar toch wel beter dan in San Andreas. Head Radio, Lips106 en GameRadio. Ja, ik vind de jaren 90 in GTA een dieptepunt qua muziek. Maar ik hoop weer op ziets als in het oude Liberty City. En misschien is het een idee dat er en soort R* radio komt. Daarbij kun je gewoon intunen via het spel, maar je wordt dan verbonden met een R* server, waardoor je live R* radio hoort. us een of ander gastje die elke dag daar muziek zit te draaien, alsof het een echte radio is, wat het dan ook wel een beetje is.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik hoop dat er weer gewoon een pop-kanaal komt. Dat vond ik erg jammer aan San Andreas. Het had geen kanaal met pop, met echt goede muziek. Je had wel leuke muziek hoor, dat wel. Maar het kon echt niet tippen aan de geweldige muziek van Vice City. Daar had je echt geweldige muziek, zoals op Fever105, Flash FM. Ook in Liberty City had je veel betere muziek, weliswaar niet zo goed als in Vice City, maar toch wel beter dan in San Andreas. Head Radio, Lips106 en GameRadio. Ja, ik vind de jaren 90 in GTA een dieptepunt qua muziek. Maar ik hoop weer op ziets als in het oude Liberty City. En misschien is het een idee dat er en soort R* radio komt. Daarbij kun je gewoon intunen via het spel, maar je wordt dan verbonden met een R* server, waardoor je live R* radio hoort. us een of ander gastje die elke dag daar muziek zit te draaien, alsof het een echte radio is, wat het dan ook wel een beetje is.

haha jah idd zou wel leuk zijn als er zon mannetje zelf live radio aant maken is, zelf hoop ik op een rock radiostation, radio stations als V-rock en radio:X waren echt vet!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien New York veel inwoners heeft met een andere cultuur.

Denk ik tot er R&B , Dance , HipHop , Jazz. radiozenders komen.

Maar hopelijk wel in een leuk sfeertje net als Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat et ook een beetje vanalles zal zijn. Ik vond de muziek in SA nog neit zo slecht.

Maar die in VC was idd veel beter. Ik wil graag weer een soort Flash fm, pop dus. Maar wat rock mag ook, mensen zoals the foo fighters, greenday,...

Pieter :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

new york (EastSide)

Dus Zeker:

* P. Diddy

* Notorious B.I.G. aka Biggie

*Badboy Records

* Fat Joe

* J. Lopez

*Sinatra

*Junior M.A.F.I.A.

*klassieke muziek(new york staat bekend om de mafia toch?)

maar ook de westSide mense van onze tijd en klassiekers zoals:

*2Pac Shakur

*Snoop Dogg

*DMX

*Xzibit(misg. een item voor de Tuning Topic?)

*Eminem

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop de muziek die in Vice City zat :sigaar: . De muziek in SA was echt bagger :bonk:

Ik hoop inderdaad op ook meer Vice City stijl qua muziek, maar het lijkt erop dat GTA IV zich rond deze tijd afspeelt, dus verwacht ik een paar zenders met veel rap enzo, wat daar ook veel geluisterd wordt, maar ook veel 'top 40', muziek die wat beter is. Ben persoonlijk niet zo'n rap/country fan :) (muziek in SA was echt slecht, VC was top :))

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...