DonLeone Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Tja, ik hoop dat er weer gewoon een pop-kanaal komt. Dat vond ik erg jammer aan San Andreas. Het had geen kanaal met pop, met echt goede muziek. Je had wel leuke muziek hoor, dat wel. Maar het kon echt niet tippen aan de geweldige muziek van Vice City. Daar had je echt geweldige muziek, zoals op Fever105, Flash FM. Ook in Liberty City had je veel betere muziek, weliswaar niet zo goed als in Vice City, maar toch wel beter dan in San Andreas. Head Radio, Lips106 en GameRadio. Ja, ik vind de jaren 90 in GTA een dieptepunt qua muziek. Maar ik hoop weer op ziets als in het oude Liberty City. En misschien is het een idee dat er en soort R* radio komt. Daarbij kun je gewoon intunen via het spel, maar je wordt dan verbonden met een R* server, waardoor je live R* radio hoort. us een of ander gastje die elke dag daar muziek zit te draaien, alsof het een echte radio is, wat het dan ook wel een beetje is. haha jah idd zou wel leuk zijn als er zon mannetje zelf live radio aant maken is, zelf hoop ik op een rock radiostation, radio stations als V-rock en radio:X waren echt vet! Zeker mee eens Ik hoop ook dat er radiostations komen die wat oudere nummers draaien waardoor Iron Maiden en Guns 'N' Roses weer terugkomen. Zou ook leuk zijn als er meerdere nummers van een artiest of band in zouden zitten, wat volgens mij in SA heel schoorvoetend werd gedaan maar in VC niet. Net als bij scraface, daar zaten soms wel 5 nummers van 1 artiest in.
mouseman112 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik vond de muziek in VC echt heel chill maar de radiozenders in SA waren ook goed. ze mogen 1 zender wel meteen weghalen : die countryzender
Mister.X Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 weghalen : die countryzender Idd K-Rose(countryzender) was niet een van de beste van mij mag K-DST wel weer terug zeker een goed radiozender ja en dan muziek: Snoopp-dog Eninem 50 Cent The game Ja een beetje van die style want het is toch NYC
Sierra Leone Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Ik denk dat er veel muziek zenders komen, met heel veel verschillende muziek. Dus ik denk ook weer die country zooi Bewerkt: 3 april 2007 door Sierra Leone
gtamick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 haha ik vond die country muziek best leuk om zo af en toe eens te luisteren weer eens wat anders he
GrandTheftAuto 4 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) ik vind als het zich in new york/Libertey city afspeeld dan moet er jazz muziek in zitten dan moet je voorstellen lekker met de jazz aan in de chrysler 300c rijden in het centrum van Liberty city en dan gaat iets later de zon onder Bewerkt: 3 april 2007 door GrandTheftAuto 4
Hanneswasco Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Gewoon van elk genre wat. Ik hoor graag pop dus er mag pop in! Maar R* zet meestal wel goede muziek in GTA!
Gta<3 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik hoop op pop muziek. Zenders zoals lips 106 in gta 3 en flash fm in gta vice city luisterde ik altijd het meest. Veel east-coast muziek (P-Diddy, jennifer Lopez enzo), ik denk dat er ook wel een jazz zender zal komen en misschien wel weer zo'n rise fm zender
Mister.X Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Van mij mag er wel countrymuziek in maar dan moet je in het spel zelf ook zo soort landschap bij Edit: 100ste post!! Bewerkt: 3 april 2007 door Barttjueh100
gtamick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Van mij mag er wel countrymuziek in maar dan moet je in het spel zelf ook zo soort landschap bijEdit: 100ste post!! gefeliciteerd en om niet offtopic te gaan: in SA was die country radio zender er eigelijk alleen maar om de ''hillbillies'' belachelijk te maken, en dat was best grappig
Squidward Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ze doen er vast wel weer een rockradio in, Radio X in San Andreas had alleen maar saaie muziek. Maar in Vice City had VRock met Iron Maiden, Anthrax, Slayer enzo. Ik hoop dus op een betere rock/metal radio, en ze zullen er ook wel radio's in stoppen met hiphop, trance, pop enzo.
PetitPierreIV Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik hoop eerlijk gezegd ook weer op zon praatzender... Da was soms echt nog wel es hilarisch! En idd liever geen country meer... Maar zeker ook rock... Oude rock... Nirvana enzo!! Pieter
GrandTheftAuto 4 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 maar je kunt denk ik ook net als bij san andreas je eigen muziek toevoegen
DonLeone Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 maar je kunt denk ik ook net als bij san andreas je eigen muziek toevoegen Dat kon in Vice City en in GTA III ook al, maar dan was het MP3 mapje iets beter verborgen
GrandTheftAuto 4 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 maar je kunt denk ik ook net als bij san andreas je eigen muziek toevoegen Dat kon in Vice City en in GTA III ook al, maar dan was het MP3 mapje iets beter verborgen O dat wist ik niet thanks maar denk jijndat ze het weer doen
Recommended Posts