DonLeone Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 maar je kunt denk ik ook net als bij san andreas je eigen muziek toevoegen Dat kon in Vice City en in GTA III ook al, maar dan was het MP3 mapje iets beter verborgen O dat wist ik niet thanks maar denk jijndat ze het weer doen Ik weet het eigenlijk wel zeker
Dwayne Forge Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 new york (EastSide)Dus Zeker: * P. Diddy * Notorious B.I.G. aka Biggie *Badboy Records * Fat Joe * J. Lopez *Sinatra *Junior M.A.F.I.A. *klassieke muziek(new york staat bekend om de mafia toch?) maar ook de westSide mense van onze tijd en klassiekers zoals: *2Pac Shakur *Snoop Dogg *DMX *Xzibit(misg. een item voor de Tuning Topic?) *Eminem Als je toch met je rijtje *2Pac Shakur *Snoop Dogg begint moet je Dr. Dre ook niet vergeten... Ik zou toch wel een Hip Hop & RNB ,,, Techno DJ zender allerlij soorten stijl muziek ,,, Jazz is ook wel lekker relax vind ik,,,POP zender zou wel leuk zijn ik vind tot nu toe Vice city met beste muziek.
Nuke[NL] Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Er moeten meerdere muzieksoorten in zitten naar mijn mening, pop, rock, hiphop/rap, en waar het me vooral om gaat: een dance/trance zender!!!!! Jammergenoeg zijn ze in Amerika volgensmij nog niet op de hoogte van Jumpstyle, want daar hadden ze ook zeker een radio aan toe mogen wijden Nuke[NL]
storm75 Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 None of that rap crap ... i got a word for you homie .... DUST ... K-DST lekkere oude rock and roll en verder mag flash fm ook niet ontbreken ( vice city ) of als het spel heel groot is .. dat je radio gaat ruizen als je verder van liberty city gaat en je een andere zender er voor terug krijgt .. dat zou wel realistisch zijn en tof !!!
gtamick Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 ik hoop dat ze er muziek van nu in doen. zoals: - my chemical romance - wolfmother - arctic monkeys denk het niet, maar kan altijd hopen togh
PSP Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 ik hoop ook op Belgische muziek zoals: -Praga Khan -Milk Inc. -Sylver -Hooverphonic -...
DonLeone Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 ik hoop ook op Belgische muziek zoals:-Praga Khan -Milk Inc. -Sylver -Hooverphonic -... Ik denk dat dat bij hopen blijft... Je zult ze wss zelf in de MP3 mapjes ertussen moeten zetten
(San) Andr Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Rap is mijns inziens een noodzakelijk kwaad, maar dan nu mijn wensen. Op de volgende bands hoop ik: -Toto (is al vaker in een GTAgame geweest) -Rammstein -Placebo En de lijn van de volgende radiozenders mogen wat mij betreft doorgetrokken worden: Radio X K-DST V-Rock Emotion 98.3 Ok, die vorige 2 kwamen uit Vice City, maar toch... PS: Ik vond K-Rose wel grappig Bewerkt: 5 april 2007 door (San) André(as)
Joriz Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Heb juist het bewijs online gezet wat Lantyz voor me had gevonden dat Lazlow weer verantwoordelijk zal zijn voor de/een radiozender(s): http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...=si&img=660 Rockstar en Lazlow kennende komt het helemaal goed met de muziek. Van mij hoeft er niet per se muziek van bekende artiesten. Goede muziek van onbekendere artiesten vind ik ook goed. Als ik maar weer uren luister plezier heb.
storm75 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 ik hoop niet dat de muziek weer onbekend is zoals de andere delen in liberty city .. persoonlijk vond ik vice city de beste muziek hebben .. maar IV is hedendaags maar als er dan maar ook popzenders in zitten .. en wel met bekende muziekanten dat is echt wel een must !!!!
wtc Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik denk heel veel R&B en HipHop.Maar ik hoop ook dat er een Tecno Hardstyle radiootje in komt! Helemaal mee eens!
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Geen idee wat ze erin gooien maar ik wil deze artiesten: Onbekend (in NL): Young Gunz, Beanie Sigel, Memphis Bleek, Aceyalone, Peedi Crakk, Freeway, Dame Dash Bekend: Too $hort, A Tribe Called Quest, Jay-Z, Kanye West, G-Unit, The Game (al denk ik niet dat ze de laatste 2 in 1 game gaan zetten), Mobb Deep, Murda Ma$e, Cam'ron, Juelz Santana, Mos Def, Talib Kweli, Chingy, Cassidy, D12, Proof (solo, he?), 2Pac en dat soort sh...shoot EDIT: Maar waarschijnlijk zal de Usertrack Player niet ontbreken dus dat maakt dan ook niet echt uit q:þ Bewerkt: 10 april 2007 door Blue Yoshi 97
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik denk dat er ook wel wat G-unit muziek in zal zitten ! G-unit = New York City ! Lloyd banks komt van NY. Maar ik hoop dat er van alles wat in zal zitten.
Gta Smurf Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 'k Denkt net als alle andere GTA's. Van alles wat. maar ik denk hoofdzakelijk Rap en R&B
Recommended Posts