Jump to content

Hoe zit het met de muziek?

Recommended Posts

Geplaatst:
'k Denkt net als alle andere GTA's.

Van alles wat.

maar ik denk hoofdzakelijk Rap en R&B

Alle aanwijzingen zijn nu dat het voornamelijk onbekenden artiesten zullen zijn.En dat is aan de ene kant jammer.Maar aan de andere kant begrijpelijk.Je helpt de onbekende artiesten wat hiermee.En natuurlijk kan de PC bezitter straks in 2008 (dan pas :() zijn eigen tracks erin stoppen.

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DonLeone

5

• gtamick

4

• storm75

3

• GrandTheftAuto 4

3

Geplaatst:

Van alles wat.

Alle aanwijzingen zijn nu dat het voornamelijk onbekenden artiesten zullen zijn.En dat is aan de ene kant jammer.Maar aan de andere kant begrijpelijk.Je helpt de onbekende artiesten wat hiermee.En natuurlijk kan de PC bezitter straks in 2008 (dan pas :() zijn eigen tracks erin stoppen.

wij zijn er toch niet om onbekende artiesten te helpen .. ik wil gewoon goeie muziek erin .. dat was juist de kracht van gta

Geplaatst:

Van alles wat.

wij zijn er toch niet om onbekende artiesten te helpen .. ik wil gewoon goeie muziek erin .. dat was juist de kracht van gta

Nee maar als je goede onbekende muziek hoort.Je wilt meer van diegene horen dan help je ze wel degelijk.En het zal waarschijnlijk ook goede muziek zijn GTA kennende.

Geplaatst:

Ik wil er sowieso muziek er in hebben die ik nog nooit gehoord heb. Ook al kan ik de muziek nog als goed bestempelen, als ik die track al 100 keer heb gehoord kan ie op den duur nog gaan vervelen. Gewoon vrij onbekende artiesten er in en vervolgens radiozender voor iedereen wat wils wat ook aansluit bij alle bendes die speelbaar zijn in GTA IV.

Geplaatst:

Ik wil gewoon lekkere, vernieuwende muziek. Maar dan ook vernieuwend, zodat je niet na 10 minuten alle muziek hebt gehad. Zo'n 50 nummers per zender, en je hebt mij tevreden :)

Geplaatst:

Ik hoop & denk dat er wel wat rap komt.

en ik denk persoonlijk dat het nummer New York van Ja Rule, Fat Joe & Jadakiss op de soundtrack komt.

daar kunnen ze gewoon niet omheen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...