Lord of War Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Design: Mijn eerste animatie sig! wat vinden jullie er van? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 ik heb het nooit zo op echte sigs, meer game sigs ofzow. Vind ze altijd lastig te rate daarom geef ik maar een tipje of opmerking : zijn ketting valt natuurlijk gelijk op, omdat het beweegt, jammer dat de kwaliteit van de ketting verslechterd naar mate hij draait. Ik weet niet of dit komt omdat het een Gifje is maar het is erg jammer. Misschien kan je daar nog wat aan doen Reageren
Lord of War Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2007 ik heb het nooit zo op echte sigs, meer game sigs ofzow.Vind ze altijd lastig te rate daarom geef ik maar een tipje of opmerking : zijn ketting valt natuurlijk gelijk op, omdat het beweegt, jammer dat de kwaliteit van de ketting verslechterd naar mate hij draait. Ik weet niet of dit komt omdat het een Gifje is maar het is erg jammer. Misschien kan je daar nog wat aan doen Bedankt voor de rate, Plantebak. De kwaliteit van de G-Unit Spinner is zo slecht omdat hij draait, daar kun je niks aan veranderen. Nog rates? Reageren
King Room Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Hele mooie signature LoW, maar die G-Unit Spinner is een beetje lelijk maar probeer hem op te slaan als PNG of kan dat niet bij ImageReady.. maar tog mooi geen min punten op te vallen verder!! 8,7/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Leku gedaan, maar ik heb het niet zo met geanimeerde sigs. ze leien enkel maar af vind ik! Voor de rest is er niet veel aangedaan(enkel die animaite denkik) dus je krijgt een 7/10 Rivel Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Hele mooie signature LoW, maar die G-Unit Spinner is een beetje lelijk maar probeer hem op te slaan als PNG of kan dat niet bij ImageReady..maar tog mooi geen min punten op te vallen verder!! 8,7/10 Als je hem met PNG opslaat zal de Spinner niet draaien, dan is het een gewone sig. Aan de kwaliteit kun je ook niet veel doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.