Jump to content

Young Buck

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb het nooit zo op echte sigs, meer game sigs ofzow.

Vind ze altijd lastig te rate daarom geef ik maar een tipje of opmerking :

zijn ketting valt natuurlijk gelijk op, omdat het beweegt, jammer dat de kwaliteit van de ketting verslechterd naar mate hij draait. Ik weet niet of dit komt omdat het een Gifje is maar het is erg jammer.

Misschien kan je daar nog wat aan doen

Geplaatst:
ik heb het nooit zo op echte sigs, meer game sigs ofzow.

Vind ze altijd lastig te rate daarom geef ik maar een tipje of opmerking :

zijn ketting valt natuurlijk gelijk op, omdat het beweegt, jammer dat de kwaliteit van de ketting verslechterd naar mate hij draait. Ik weet niet of dit komt omdat het een Gifje is maar het is erg jammer.

Misschien kan je daar nog wat aan doen

Bedankt voor de rate, Plantebak. De kwaliteit van de G-Unit Spinner is zo slecht omdat hij draait, daar kun je niks aan veranderen.

Nog rates?

Geplaatst:

Hele mooie signature LoW, maar die G-Unit Spinner is een beetje lelijk maar probeer hem op te slaan als PNG of kan dat niet bij ImageReady..

maar tog mooi geen min punten op te vallen verder!!

8,7/10

Geplaatst:

Leku gedaan, maar ik heb het niet zo met geanimeerde sigs. ze leien enkel maar af vind ik! Voor de rest is er niet veel aangedaan(enkel die animaite denkik) dus je krijgt een 7/10

Rivel

Geplaatst:
Hele mooie signature LoW, maar die G-Unit Spinner is een beetje lelijk maar probeer hem op te slaan als PNG of kan dat niet bij ImageReady..

maar tog mooi geen min punten op te vallen verder!!

8,7/10

Als je hem met PNG opslaat zal de Spinner niet draaien, dan is het een gewone sig. Aan de kwaliteit kun je ook niet veel doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...