Jump to content

Collectables in GTA4

Only GrandTheftAuto

63 leden hebben gestemd

1. 1. Wil jij collectables in GTAIV?

• Ja, leuk
      41
    • Maakt mij niet veel uit
      12
    • Nee, aangezien het mij te veel tijd kost om te zoeken
      7

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zou jij in GTA IV weer Collectables willen ?

Ik wel .. alleen dan wel weer andere ! :*D

De luchtballonen in Gta Vcs waren wel leuk maar begonnen op laast tog wel te vervelen !

Hidden Package vond ik nooit iets aan .. dus die zouden ze van mij weg mogen laten !

En weet jij misgien wel weer nieuwe Collectables ? meld het hier :bier:

Bewerkt: door Joriz
poll toegevoegd
  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

7

• PetitPierreIV

4

• Gino99

2

• _niickk

2

Geplaatst:

Om eerlijk te zijn zou ik liever alleen Hidden Sprays oid hebben. Niet allerlei Oesters en Hoefijzers, want daar moet ik veel te veel tijd aan besteden.

Geplaatst: (bewerkt)

Heel leuk bedacht alweer!.Misschien wel Hidden People dat je ze moet zoeken en van hun krijg je een wapen of Geld.Of Hidden Callers dat je telefoons op moet nemen en die moet je zoeken door de stad en als je op neemt dan Stuurt hij je geld op.

Hidden Caller found 1/100

EDIT:Hoe kan die dubbelpost nou?...Sorry :-(

>>> Door Dutchy3010: Welke dubbelpost? :sigaar: <<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Hidden callers... :klap: (super gewoon!!)

Ik vind de oesters en de hoefijzers enzo wel nog es leuk om naar te zoeken...

Pieter

Geplaatst:

Collectables kunnen niet aan een GTA ontbreken. Ditkeer hoop ik op collectables waar je direct iets aan hebt, zoals bijvoorbeeld een TV die je op een markt kan verpatsen.

Geplaatst:
Collectables kunnen niet aan een GTA ontbreken. Ditkeer hoop ik op collectables waar je direct iets aan hebt, zoals bijvoorbeeld een TV die je op een markt kan verpatsen.

Juisst :schater: da zijn de goeie :klap:

Geplaatst:

Ik vond de foto's in SA wel plezant.

Bepaalde unieke targets die je moet vermoorden.

Geplaatst:

Ik zou de red balloons wel willen.Maar wapens zoeken lijkt me ook tof.Of ramen stukschieten :*D

Geplaatst:

ik heb nooit zo van die collectables gehouden. die wapens krijg je toch wel met cheats :schater: . het zou wel leuk zijn als je er dingen voor krijgt in de vorm van meubels die je in je huis kan zetten of auto's die bij je garage spannen en die je normaal niet ziet rijden. :eten:

Geplaatst:

ik vond bij GTA LCS wel die leuk handje om tevinden.. hoe heten die dingen?

Geplaatst:

Collectables waar je meteen iets aan hebt .. en Hidden Caller .. Ja dat zijn leuke dingen ! :bier:

Geplaatst:

Ik hoop dat Rockstar met totaal iets nieuws komt. Maar de hidden tags en balloons vond ik erg leuk. Maar de oesters en hoefijzers vond ik wat minder.

Geplaatst:

Ik vind de collectables altijd wel goed.

Volgens mij zal R* in GTA IV zoals hij met elke andere GTA's heeft gedaan er collectables inzetten.

Ik vind het altijd wel irritant, al die oysters, horseshoes, tags, hidden packages, red balloons, ...

Maar R* zal er volgens mij wel wat variatie inzetten, dus we zullen wel zien!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...