Jump to content

Collectables in GTA4

Only GrandTheftAuto

63 leden hebben gestemd

1. 1. Wil jij collectables in GTAIV?

• Ja, leuk
      41
    • Maakt mij niet veel uit
      12
    • Nee, aangezien het mij te veel tijd kost om te zoeken
      7

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb nooit zo van die collectables gehouden. die wapens krijg je toch wel met cheats :schater: . het zou wel leuk zijn als je er dingen voor krijgt in de vorm van meubels die je in je huis kan zetten of auto's die bij je garage spannen en die je normaal niet ziet rijden. :eten:

Van die auto's is wel een goed idee .. :bier:

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Only GrandTheftAuto

7

• PetitPierreIV

4

• Gino99

2

• _niickk

2

Geplaatst:

Of hidden targets... Je moet eerst een telfoonnummer vinden(in de vorm van graffiti ofzo) en dan bel je die op met je gsm, en dan krijg je zo een target aangeduid en dan moet je dat op een bepaalde manier doden(silencen,neerknallen, met een mes,...) Een soort combinatie van kleine rampages met hidden sprays.... Die exclusieve auto's zijn ook wel nog cool! :bier:

Pieter

Geplaatst:

Van de collectables uit SA waren de hoefijzers toch zeker de leukste. Waar slaat het op dat als je met je camera in de lucht kijkt, er ineens een gek logo'tje zou zweven dat je moest fotograferen??? En hoezo kun je graffiti tags "verzamelen"? Ik neem aan dat die andere gasten er dan gewoon weer overheen zouden sprayen...

Sowieso waren er in SA veel te veel collectables...

De hidden packagesin VC waren wel heel goed, alleen had ik graag iets andere rewards gehad dan wapens inderdaad.

En van mij mogen de rampages en unique stunts ook wel weer terug komen (oke, de unique stunts waren er in SA ook, alleen je had er niks aan... dat weerhield mij er echter niet van om ze allemaal te halen:P) Dat waren echt typische GTA dingen en die mogen van mij wel weer terug, zij het in een eventueel andere vorm, zoals echt bepaalde mensen mollen (en niet lukraak wat onbekende gang members) en dat dit dan weer invloed zou hebben op het spelverloop ofzo...

Geplaatst:

He jah goed idee...

Of wat ook leuk zou zijn: hidden items vinden die je looks verbeteren, zoals mss een mp3 speler(die je dan ziet hangen), een speciale broek...

Geplaatst:
Van de collectables uit SA waren de hoefijzers toch zeker de leukste. Waar slaat het op dat als je met je camera in de lucht kijkt, er ineens een gek logo'tje zou zweven dat je moest fotograferen??? En hoezo kun je graffiti tags "verzamelen"? Ik neem aan dat die andere gasten er dan gewoon weer overheen zouden sprayen...

Sowieso waren er in SA veel te veel collectables...

De hidden packagesin VC waren wel heel goed, alleen had ik graag iets andere rewards gehad dan wapens inderdaad.

En van mij mogen de rampages en unique stunts ook wel weer terug komen (oke, de unique stunts waren er in SA ook, alleen je had er niks aan... dat weerhield mij er echter niet van om ze allemaal te halen:P) Dat waren echt typische GTA dingen en die mogen van mij wel weer terug, zij het in een eventueel andere vorm, zoals echt bepaalde mensen mollen (en niet lukraak wat onbekende gang members) en dat dit dan weer invloed zou hebben op het spelverloop ofzo...

leuk idee maar van mij hoeft het geen invloed te hebben op het spel dat zou nogal veel moeite kosten. Verder ben ik het daar wel redelijk mee eens. Ik vond de wapens wel goed als beloning maar tegen een Ferrari F40 voor de deur zou ik ook geen nee zeggen ;)

Geplaatst:

hidden dingen die je krijgt na inbreken van een huis. EN dat sommige huizen goed beveiligd zijn met kei veel alram dinges en he moeilijk word om de hiddens te verzamelen

Geplaatst:

k hoop op rewards als een sportwagen die telkens weer terug bij je huisje staat alstie kapot is :D

Geplaatst:

Ik denk zelf dat de hiddenpackages wel terug komen, dat is ongeveer dé GTA collectable vind ik zelf..

En zoals anderen ook al zeide, SA heeft teveel collectables..

Betere rewards ervoor lijkt me ook wel een mooi iets..

Geplaatst:

Ik hoop niet dat ze terug met sprays aankomen zetten! Maar dat ze iets nieuws vinden! Dat lijkt me wel leuker!

Rivel

Geplaatst:

Iets in de trant van een hidden spray of calls die je kan opnemen en zo tot de 100.

Dat je bij iedere call die je opneemt een (simpele) opdracht krijgt.

Geplaatst:

Ik vind het verzamelen van die collectables wel leuk, maar zoals bij velen vind ik de rewards die je ervoor krijgt niet erg goed.

IN VCS zijn het wapens, vraag ik me dan af waarom er wapenwinkels zijn, als ge dan toch aan uw savehouses constant kunt herladen. Ook kun je her en der wapens vinden.

Het voorstel betreft die auto's vind ik niet slecht, maar waarom niet sleutels van exclusive auto's verzamelen en dan moet je via een garage of parking die auto nog ophalen.

Ook het voorstel van kledingstukken of apparaatjes (zoals GSM, MP3-speler,...) vind ik wel leuk.

Wat mss wel leuk zou zijn is het verzamelen van getallen en bij het verzamelen van 5 cijfers krijg je een telefoonnummer die je dan een bericht nalaat. Moeilijkheidsgraad hier is dat je met de verzamelde cijfers verschillende combinatie zult hebben waarvan er eigenlijk maar 20 juist zijn.

Geplaatst:
ik heb nooit zo van die collectables gehouden. die wapens krijg je toch wel met cheats :schater: . het zou wel leuk zijn als je er dingen voor krijgt in de vorm van meubels die je in je huis kan zetten of auto's die bij je garage spannen en die je normaal niet ziet rijden. :eten:

Normaal gezien zou je in San Andreas ook meubels kunnen kopen, krijgen, stelen, ... om in je huis te zetten, maar dat is er voor de release uitgehaald. Grote kans dus dat deze 'faciliteit' wel in GTA IV zal zitten. :)

Geplaatst:

Normaal gezien zou je in San Andreas ook meubels kunnen kopen, krijgen, stelen, ... om in je huis te zetten, maar dat is er voor de release uitgehaald. Grote kans dus dat deze 'faciliteit' wel in GTA IV zal zitten. :)

Dat zou pas de max zijn. Niet alleen de gestolen goederen op de markt gooien maar ook gebruiken om uw eigen savehouses in te richten. :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...