Jump to content

Collectables in GTA4


Only GrandTheftAuto

  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Wil jij collectables in GTAIV?

    • Ja, leuk
      41
    • Maakt mij niet veel uit
      12
    • Nee, aangezien het mij te veel tijd kost om te zoeken
      7


Recommended Posts

ik heb nooit zo van die collectables gehouden. die wapens krijg je toch wel met cheats :schater: . het zou wel leuk zijn als je er dingen voor krijgt in de vorm van meubels die je in je huis kan zetten of auto's die bij je garage spannen en die je normaal niet ziet rijden. :eten:

Normaal gezien zou je in San Andreas ook meubels kunnen kopen, krijgen, stelen, ... om in je huis te zetten, maar dat is er voor de release uitgehaald. Grote kans dus dat deze 'faciliteit' wel in GTA IV zal zitten. :)

Warom hebben ze deze fuctie er uit gehaald ? :cry::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    7

  • PetitPierreIV

    4

  • Gino99

    2

  • _niickk

    2

ik heb nooit zo van die collectables gehouden. die wapens krijg je toch wel met cheats :schater: . het zou wel leuk zijn als je er dingen voor krijgt in de vorm van meubels die je in je huis kan zetten of auto's die bij je garage spannen en die je normaal niet ziet rijden. :eten:

Normaal gezien zou je in San Andreas ook meubels kunnen kopen, krijgen, stelen, ... om in je huis te zetten, maar dat is er voor de release uitgehaald. Grote kans dus dat deze 'faciliteit' wel in GTA IV zal zitten. :)

Warom hebben ze deze fuctie er uit gehaald ? :cry::puh:

Als we dat eens zouiden weten... Het zou wel kunnen dat het bv. een idee was dat niet zo gepsat was, of iets dat niet echt its met de storyline zou te maken hebben, of iets dat niet zo goed nog uitgewerkt is kunnen worden voor de release en dat het anders toch maar een zooitje zou zijn!

Ontopic: In SA waren er iig. veel te veel collectables, waarbij mensen die de 100% willen halen helemaal geen zin hebben om 50 oysters te gaan halen! Dan is het niet echt gamen meer om je te ontspannen! Ikzelf heb een 100% Savegame van SA helemaal zelfgemaakt! Maar die collectables kwamen echt mijn *** uit! Op het begin is het leuk, maar daarna! Vooral de photo oppurtinus! Zo saai!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zoiets als telefoontjes opnemen, bepaalde mensen omleggen, bepaalde auto's stelen of bepaalde ruiten slopen als triggers voor kleine submissies te krijgen, waar je als je 'm haalt een collectable voor krijgt.

Verder hoop ik weer groeperingen (zoals de Hare Krishna's en Elvis-look-a-likes) te mogen begroeten met de bumper van mijn auto :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een iedeetje!.Hidden Buildings!.Dat je er een moet zoeken,en als je er binnen kan is ie van jou!(Het moet wel een hele grote Stad zijn anders krijg je te veel huizen).Het worden dus niet veel.

Hidde Building 1/10

Link to comment
Delen op andere websites

wel collectables maar niet zoveel shit als in san andreas en ook iets dat in IV past. het ziet er namelijk niet meer uit als een cartoon eerder juist realistisch. dus geen nare draaiende pakjes of standbeelden maar iets dat in het landschap thuishoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een iedeetje!.Hidden Buildings!.Dat je er een moet zoeken,en als je er binnen kan is ie van jou!(Het moet wel een hele grote Stad zijn anders krijg je te veel huizen).Het worden dus niet veel.

Hidde Building 1/10

Opnieuw weer een goed idee :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Delen van een superwapen! Zoals een lasergun ofzo. :engel:

Lasergun ?? Het is geen HALO - :puh: !

Ik zou dat niet zo leuk vinden !

En dit is ook mijn 400st bericht !!

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, maar dat ze er reëler uitzien. Zoals een hamer op een tafel, en als je die pakt dan krijg je een melding dat je daarmee bijv. 10 golfers neer moet knuppelen xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, maar dat ze er reëler uitzien. Zoals een hamer op een tafel, en als je die pakt dan krijg je een melding dat je daarmee bijv. 10 golfers neer moet knuppelen xD.

Hmm.. not bad.

Dat gedoe van GTA 2 en dan bepaalde acties moet doen.Kill frenzy's etc.

Lijkt me leip ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Allerlij stukjes van een eend die je moet gaan zoeken , en als je ze allemaal hebt, dat er dan een eend door de stad loopt :clown: of dat je een '' huisdier'' hebt waarmee je missies kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Allerlij stukjes van een eend die je moet gaan zoeken , en als je ze allemaal hebt, dat er dan een eend door de stad loopt :clown: of dat je een '' huisdier'' hebt waarmee je missies kan doen.

Tuurlijk :duh:

Misgien moet jij Viva Pinata kopen :tu:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...