Jump to content

Vliegen met een maverick


Dutchpet

Recommended Posts

yup inderdaad krijg er ook geen tank in om dat het paaltje in de weg zit maar was deze methode nu voor PSP of PS2?

PS2, op de PSP zal de Maverick opslot zitten.

Hij lijkt op een Maverick.

Maar we kunnen eigenlijk niet weten of hij echt zo heet, want hij geeft geen naam aan als je instapt :puh:

Mierenneuker. :puh: Haha. Aangezien die 'mysterieuze helikopter' vergeleken met de andere GTA's heel erg op een Maverick lijkt, weten we gewoon dat het een Maverick is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan dat? als hij op die gebouw is dan is dat ontzichtbaar. Is het een bug? of is het een glazenplaat of zo of blijft hij op de rand lopen.. want als ik het doen val ik naar beneden!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan dat? als hij op die gebouw is dan is dat ontzichtbaar. Is het een bug? of is het een glazenplaat of zo of blijft hij op de rand lopen.. want als ik het doen val ik naar beneden!

Aangezien RockStar niet voor mogelijk hield dat je hier zou kunnen komen heeft het dak geen texture. Zo kunnen ze de ruimte gebruiken voor andere dingen. Veel daken hebben geen texture dus zo houden ze veel ruimte over voor andere doeleinden. Aangezien je er toch niet hoort/kan te komen, waarom dan mooi maken? Zo dacht Rockstar dat ook niemand zo goed met de Dodo kon vliegen in III. Zo dachten ze dus ook dat niemand ooit in Ghosttown kon komen. Verkeerd, het kan wel. Zo heb je in elk spel bugs en glitches die er voor zorgen dat je dingen te zien krijgt welke je niet hoort te zien. Een leuk voorbeeld in Call of Duty 3. Ik ken er een leuke glitch zodat je op een gebouw kunt komen en er achter is niets, je ziet dat het hele speelveld in de lucht zweeft. Je dacht toch neit dat gamemakers een heel gebied gaan maken achter het eigenlijke speelveld? Ze zijn niet gek, veel te veel werk wat je niet eens kunt zien. ^_^

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan dat? als hij op die gebouw is dan is dat ontzichtbaar. Is het een bug? of is het een glazenplaat of zo of blijft hij op de rand lopen.. want als ik het doen val ik naar beneden!

Aangezien RockStar niet voor mogelijk hield dat je hier zou kunnen komen heeft het dak geen texture. Zo kunnen ze de ruimte gebruiken voor andere dingen. Veel daken hebben geen texture dus zo houden ze veel ruimte over voor andere doeleinden. Aangezien je er toch niet hoort/kan te komen, waarom dan mooi maken? Zo dacht Rockstar dat ook niemand zo goed met de Dodo kon vliegen in III. Zo dachten ze dus ook dat niemand ooit in Ghosttown kon komen. Verkeerd, het kan wel. Zo heb je in elk spel bugs en glitches die er voor zorgen dat je dingen te zien krijgt welke je niet hoort te zien. Een leuk voorbeeld in Call of Duty 3. Ik ken er een leuke glitch zodat je op een gebouw kunt komen en er achter is niets, je ziet dat het hele speelveld in de lucht zweeft. Je dacht toch neit dat gamemakers een heel gebied gaan maken achter het eigenlijke speelveld? Ze zijn niet gek, veel te veel werk wat je niet eens kunt zien. ^_^

ow. dus zo is het maar als ik op die gebouw kom en verder naar de muur ga dan val ik naar beneden en ben ik dood.. Hoe kan dit dan.. is het ook een bug?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan dat? als hij op die gebouw is dan is dat ontzichtbaar. Is het een bug? of is het een glazenplaat of zo of blijft hij op de rand lopen.. want als ik het doen val ik naar beneden!

Aangezien RockStar niet voor mogelijk hield dat je hier zou kunnen komen heeft het dak geen texture. Zo kunnen ze de ruimte gebruiken voor andere dingen. Veel daken hebben geen texture dus zo houden ze veel ruimte over voor andere doeleinden. Aangezien je er toch niet hoort/kan te komen, waarom dan mooi maken? Zo dacht Rockstar dat ook niemand zo goed met de Dodo kon vliegen in III. Zo dachten ze dus ook dat niemand ooit in Ghosttown kon komen. Verkeerd, het kan wel. Zo heb je in elk spel bugs en glitches die er voor zorgen dat je dingen te zien krijgt welke je niet hoort te zien. Een leuk voorbeeld in Call of Duty 3. Ik ken er een leuke glitch zodat je op een gebouw kunt komen en er achter is niets, je ziet dat het hele speelveld in de lucht zweeft. Je dacht toch neit dat gamemakers een heel gebied gaan maken achter het eigenlijke speelveld? Ze zijn niet gek, veel te veel werk wat je niet eens kunt zien. ^_^

ow. dus zo is het maar als ik op die gebouw kom en verder naar de muur ga dan val ik naar beneden en ben ik dood.. Hoe kan dit dan.. is het ook een bug?

Volgensmij zit het heel raar in elkaar. Het dak zelf is solide maar de horizontale muur is dat níét.

_

-|

_¯

Het blauwe gedeelte is het dak waarover de Maverick heen vliegt. Dit deel is wél solide maar het rode stuk niet. Geen idee waarom maar het is blijkbaar zo (Indien ik je verhaal goed begrijp) Je valt er loopt er dus gewoon doorheen en valt in de Blue Hell.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan dat? als hij op die gebouw is dan is dat ontzichtbaar. Is het een bug? of is het een glazenplaat of zo of blijft hij op de rand lopen.. want als ik het doen val ik naar beneden!

Aangezien RockStar niet voor mogelijk hield dat je hier zou kunnen komen heeft het dak geen texture. Zo kunnen ze de ruimte gebruiken voor andere dingen. Veel daken hebben geen texture dus zo houden ze veel ruimte over voor andere doeleinden. Aangezien je er toch niet hoort/kan te komen, waarom dan mooi maken? Zo dacht Rockstar dat ook niemand zo goed met de Dodo kon vliegen in III. Zo dachten ze dus ook dat niemand ooit in Ghosttown kon komen. Verkeerd, het kan wel. Zo heb je in elk spel bugs en glitches die er voor zorgen dat je dingen te zien krijgt welke je niet hoort te zien. Een leuk voorbeeld in Call of Duty 3. Ik ken er een leuke glitch zodat je op een gebouw kunt komen en er achter is niets, je ziet dat het hele speelveld in de lucht zweeft. Je dacht toch neit dat gamemakers een heel gebied gaan maken achter het eigenlijke speelveld? Ze zijn niet gek, veel te veel werk wat je niet eens kunt zien. ^_^

ow. dus zo is het maar als ik op die gebouw kom en verder naar de muur ga dan val ik naar beneden en ben ik dood.. Hoe kan dit dan.. is het ook een bug?

Volgensmij zit het heel raar in elkaar. Het dak zelf is solide maar de horizontale muur is dat níét.

_

-|

_¯

Het blauwe gedeelte is het dak waarover de Maverick heen vliegt. Dit deel is wél solide maar het rode stuk niet. Geen idee waarom maar het is blijkbaar zo (Indien ik je verhaal goed begrijp) Je valt er loopt er dus gewoon doorheen en valt in de Blue Hell.

Ja dat bedoel ik!

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zo'n missie waar je naar dat ferrybootstation moet gaan en een Dossier moet stelen staat daarachter ook een Heli.

Mischien kun je die ook stelen(wou ik doen maar ik liet hem exploderen met mijn tank)

Zal iemand die hier is dit willen chekken? dan is er mischien weer een manier bij :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zo'n missie waar je naar dat ferrybootstation moet gaan en een Dossier moet stelen staat daarachter ook een Heli.

Mischien kun je die ook stelen(wou ik doen maar ik liet hem exploderen met mijn tank)

Zal iemand die hier is dit willen chekken? dan is er mischien weer een manier bij :Y

Het is mogelijk erbij te komen maar helaas speel ik op de PSP en was ook deze weer op slot. Maar ik betwijfel of je het haalt om weg te vliegen want iedereen is er bewapent met een Ak-47 en je moet erg snel bij de heli zijn, dus kun je ze niet eerst even omleggen...

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook de helie geprobeerd in de garage te zetten van het derde eiland maar het lukt niet. Weet iemand een handige tip om de helie erin te zetten of is het met de cheatdivice. ;)

Hij kan niet in de garage op het 3de eiland.. Hij moet in de garage van het 2de.

Link to comment
Delen op andere websites

De tweede bedoelde ik maar daar ken ik niet de helie in zetten op het tweede eiland weet jij handige tips dan. ;)

Misschien kan je proberen hem vlak voor de garage te laten landen, en dan gaat als het goed is de garagedeur open. Probeer hem dan met een sterke auto erin te duwen, zoals bv. vrachtwagens of busjes. Kijk voor meer info over die auto's hier. Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...