Lord of War Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Onderwerp: The Game (rapper) Soort design: NVT Size design: Eigen keuze Render: Mag Animatie: Mag Premade: Nee Tijd van inlevering: ZSM Ik post mijn design zodra hij af is.
Lord of War Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Ook jij veel succes, Eros! Eros: Lord of War: Bewerkt: 3 april 2007 door Lord of War
Woetsha Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Lord of war Ik vind je afbeeldin te gewoon er is niks aan toegevoegd, buiten de woorden: The Game Surrender, dat vierkantje in de hoek en die ketting. Eros Zeer mooie signature, Gangsta is zeer goed geplaatst en de overgang van The game naar het verbrand papier is ook goed gedaan. Gewoon in 1 woord, GOED !! Mijn stem gaat naar: Eros !!!
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Twee totaal verschillende art's. Ik begin met Eros - Je hebt een schitterende sig gemaakt, een heerlijke outcome, alleen jammer dat je naam verandert is tussen deze battle door. Maar natuurlijk zal dit niet mee tellen in mijn rate. LOW - Een coverachtige artwork. Ook deze heeft wel iets, Goede kwaliteit, tevens een prima outcome. Maar simpelweg te min voor deze battle. Helaas is hier niet genoeg aan gedaan om het met effect overladen werkje van Eros te kunnen overschrijden. Kortom is het voor mij in deze battle te doen om de effecten in de pictures. En Eros heeft hier duidenlijk meer van laten zien vandaag. Vote = Eros
Youp Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Hey, LOW: Hij is leuk gedaan de teksten op het gebouw. Maar veel meer speciaals heb je niet gedaan. Dus je hebt te weinig aan je afbeelding gedaan. Eros: Je hebt mooie effecten toegepast. Letters staan wel een beetje onopvallend. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen is mooi gedaan Dus mijn stem gaat naar: Eros
Lord of War Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Even een reactie op iedereen die al gestemt heeft. Ik heb meer gedaan dan jullie denken hoor, kijk maar eens goed. Je ziet dat Game 2 kettings draagt, één ervan heb ik zelf er aan toegevoegd en die andere heb ik veranderd. Hier is trouwens de originele render.
.Syfes Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Lord Of war :Het is wel mooi gedaan maar jij hebt dingen bijgevoegd en dat vind ik niet zo goed Eros :Jij hebt veel meer bereikt in je sig de effecten zijn mooi en de tekst past erbij Je skils zijn veel verbeterd de laatste tijd Stem Gaat Naar : Eros Greetings .Syfes
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik vind dit erg moeilijk om te stemmen omdat het twee totaal andere designs zijn! Ik vind Lordof War dat je wat te weinig hebt gedaan t.o.v Eros! Die sig. vind ik goed geslaagt BG en render passen goed samen en de kleuren ook! Mijn stem gaat dus naar Eros Rivel
M4X Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Vote - LoW Twee aardige signatures, die compleet verschillen qua stijl. Ik zal maar beginnen bij Eros zijn signature. Mijn eerste indruk was best goed; veel mooie brushes, en de render in vrij goed ingeblend. Ik vind het echter allemaal veels te geel, volgensmij heb je een color layer geadd. Erg zonde, als er wat meer kleur in had gezeten had de signature anders kunnen zijn, veel mooier dan dat hij nu is. Ook vind ik het font niet helemaal mooi, je had beter zo'n soort font kunnen nemen als LoW onder je heeft. Dan LoW, deze wallpaper vind ik erg mooi nadat ik het origineel gezien heb. Ik zie dat je er erg veel aan hebt gedaan, al zie je het niet zo snel. De tekst ziet er prima uit, met name die vele fonts op het huis daarachter. De ketting, tekst en de andere dingen zien er even mooi uit. Allebei goed werk heren! Bewerkt: 4 april 2007 door M4X
Eros Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Bedankt aan iedereen die al voor mij heeft gestemd, en bedankt M4X, ik heb uit je commentaar veel nuttige tips kunnen halen.
.Antonio Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik begin met de uitdager: Lord of War: Je hebt een mooi stukje werk gemaakt. Je hebt die kettingen goed gemaakt, ik zag het eerst niet tot je het zei, dus dat heb je er goed ingezet . De achtergrond achter je render heb je goed gemaakt. Al die namen op de muur heb je goed erop gezet. Je hebt nog een berg toegevoegd (of het zat al bij de background), die ziet er mooi uit. Je hebt eigenlijk een best simpele design, en toch spreekt het me heel erg aan! Eros: Op het eerste gezicht dacht ik: Wow! Je hebt een best mooie sig, maar ik vind het niet genoeg. Ik vind de render een beetje low quality en de brushes passen er niet zo goed bij. De gadient maps zijn wel goed erin gezet. Verder heb je eigenlijk niet zoveel effecten toegevoegd. Je text gaat wel, is niet heel slecht... Nou, mijn stem gaat naar Lord of War want hij heeft een mooiere design!
Muay Thai Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Leuke Signatures Lord of War Ik vind joun Signature best wel mooi alleen iets te gewoon er mocht wel wat meer in. Eros Super mooie signature top gedaan echt zeer mooi! Dus ik vind de signature van Eros mooier.
.Levi. Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Heb zo het gevoel dat ik alle battle pb's krijg.. Maargoed. Winnaar Eros +1 punt voor jou. Verliezer Lord of War -1 punt helaas. Topic locked.
Recommended Posts