Jump to content

GtaIV speelt zich af in New York. Wat kunnen we hiervan terugzien in de game?


Puma

Recommended Posts

aardig topic, beetje tijdverspilling
Sorry zeg ik alvast

Maar ik vind ook tijdverspilling,

Het enige wat tijdsverspilling is is jullie posts lezen :duh: .

Door deze topic is voor velen het beeld van GTA4 veranderd. Eerst dachten wij, altans ik wel, dat we in een dichtbevolkt gebied zouden spelen zonder al te veel natuur. Nou denk we er anders over. En het spijkert je algemene kennis ook nog eens bij :bier: . Afgeleid van jouw post DJ-TQM, heb jij dat laatste hard nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shorty_D

    4

  • PetitPierreIV

    2

  • Mister.X

    2

  • gtamick

    2

Sommige leden vinden dit topic intressant, sommige dan weer niet, oke allemaal goed, diegene die het niet intressant vinden, blijf hier dan weg. Die gene die het hier wel intressant vinden, gooi jullie mening alvast maar eens los. Bovendien had het topic niet intressant geweest, dan had ik dit topic al lang gesloten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal bazeren ze gta op een stad, niet een hele staat. Volgens mij gaan ze new-york city erin zetten met enkel grote parken waar de natuur te vinden is. Misschien maken ze wel de enkele grote steden van New York (die je hebt opgesomd) en ertussen natuur. Alvast ik kijk ernaar uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Tof zo'n new york topic.Ik vind het leuk(er) nu.

Vele mensen denken dat gta IV niets anders is dan schieten,drugs en sex.

Maar nee hoor.Dat is het niet.

Bedankt Puma.Dankzij dit topic maak je iedereen wegwijs in newyork ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is juist nuttige informatie, Jullie posten topics terwijl je die allang had kunnen vinden met Search.

Of posten van Spamberichten met 'Tijdverspilling'

Dit is gewoon nuttige en leuke informatie om te lezen, wat we kunnen verwachten als Gta IV in New York gaat afspelen. ;)

Inderdaad. Als dit nutteloos is wat zijn topics zoals "Wat vind jij dat er in GTA IV moet komen?" Of dat andere gedoe?

Dit is tenminste iets waar je mee verder kunt.Iets waarmee je de game kan mee vergelijken.Natuurlijk weten we nog niet of dit ALLES erin zal staan.Maar als de stad New York City er alleen al in zou zitten.Is dit een gigantisch speelveld waar je maanden zoet mee bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt (allemaal uit je hoofd?)

ik wist de helft wat zeg ik driekwart van wat er in stond niet :bonk:

erg goed :klap:

ik hoop dat als je meer weet ik het dan hoor :eten:

GREETZ YORKO :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zegt dat alleen New York erin zit? Misschien ook een variant op Washington (dat hoop ik dan weer, er moeten wel treinen in zitten he (bijvoorbeeld die hogesnelheidstrein die tussen die 2 steden rijdt)). En wie weet wat nog meer...

Hoe dan ook, ik zou zeggen: laat je verrassen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat ook mogelijk moet zijn: dan hoop ik dat de twin towers nog staan( dan zou ik even die vliegtuig kapen en mooi tegen aan vliegen hahaha lol! :D^_^8):bier: )

Niet leuk.

En zeker niet leuk als je weet dat je daar iemand hebt verloren.Denk daar ajb ff aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch Liberty City, niet NY? Heel NYC zou echt niet erop passen.

En sprayboy je bent gewoon zielig. :duh:

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch Liberty City, niet NY? Heel NYC zou echt niet erop passen.

En sprayboy je bent gewoon zielig. :duh:

Misschien verkleinen ze NY.. dat het een wat kleiner New York word en Liberty City zoals we in GTA 3 kennen vind je niet terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat niet alleen NYC(LC) erin zit

vb.:LV,W-DC,LA,SF of mexico city en mss zelfs Australië(die boot in de haven van LC in de trailer staat een naam en dat is ook een naam van een dier in Australië)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we hele nieuwe dingen te zien zullen krijgen naja dat is wat ik denk he!

Verder tot nu toe wat ik in de trailer zag beviel me wel vooraal de wegen en de auto's en de stad volgens mij word dit een echte vette game.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...