Jump to content

een progama portable maaken.

Recommended Posts

Geplaatst:

hallow. ik wil graag 3d max 9 portable maken zodat ik hem mee kan nemen naar school. op school heben wij nu een 3d progama nodig en ze hebben daar aleen maar google sketchup. ik vint sketchup niet zo lijp en drm wil ik graag met 3d max werken. helaas mag ik 3ds niet op die pc daar zetten dus moet ik zorgen dat ik mijn progama portable kan maken.

dus wat heb ik daar alemaal voor nodig. welke hard en soft ware ??

Geplaatst:

Het probleem met 3DS is, dat hij systeembestanden plaatst, en registersleutels maakt. Het is dus onmogelijk om een zwaar beveiligd programma als 3DS max portable te maken. Anders had je ook niet al die moeite hoeven te doen om het te kraken. Dan hadden ze het gelijk wel in een ZIP geflikkerd.

Ik denk dat het niet gaat lukken kees... Maar misschien kan een programeur als Jarno er wat over zeggen (mijn kennis gaat niet verder als VB, exe's decompilen lukt mij dus niet)...

Geplaatst:

das erg jammer.

maar met photo shop kan t tog ook. niet dat ik download of zo hooor. maar op veel van die site's staan van die portable photoshop's. en das tog ook zwaar beveilig ??

Geplaatst:

Tegenwoordig zijn er zogenaamde U3 Usb-sticks, die het mogelijk maken bepaalde programma's te draaien vanaf de Usb-stick. Maar dan heb je het over programma's als Open Office, of Skype. Een zwaar programma zoals 3D Max kan (nog) niet gedraaid worden vanaf een Usb-stick.

Klik hier voor meer informatie over U3.

Geplaatst:

dat is wel erg handig. zeker als ze dat nog verder gaan ontwikelen zodat progamas als 3ds daar ook op kunen. aleen waarom kan progamas als 3ds nog niet op een U3 stick ??

is er nog een andere manier voor om tog mijn 3ds portable te maken ??

Geplaatst:

Als je de register zooi ook op de USB Stick zet + de systeemsbestanden.

dan moet je wat klooien met die registerzooi, mischien lukt het dan. zo heb ik ook een paar games portable gekregen :D.

Geplaatst:

games is niet moeilijk. want die maken geen gebuik van registratie sluetels enzo. je kan gewoon die hele map van een game op je MP3 of USB zetten en je kan t op school spelen.

met progama's is dat dus iets anders omdat die van die registratie sluetels heeft. en ik heb geen idee waar of die staan.

Geplaatst:

Battlefield 2 zet een heleboel in het Register, en toch is het me gelukt. waarschijnlijk is er wel een programma voor zodat je (sommige) progjes op usb kunt zetten, (illegaal) maar daar ga ik het nou niet over hebben

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...