Mathiz Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) Ik heb pas C&C 3 tiberium wars gekocht en geinstaleerd alleen nu krijg ik eenerror bij het opstarten. namelijk dat ik of directx 9.0 of hoger niet heb geinstaleer. of dat mijn grafische kaart niet aan de minimale eisen zou voldoen. of dat ik de hardwarematige acceleratie moet inschakellen. nou over het eerste weet ik dat het het niet is want ik heb directx 9.0c bij de 2e zou ik geen flouw idee hebben ik heb namelijk de volgende kaart: VIA S3G unichrome pro IGP voldoet deze aan de eisen want ik heb geen flouw idee waar je dat allemaal kan vinden. en dat 3e. hardwarematige acceleratie nog nooit van gehoord als dat dus msichien staat uitgeschakeld waar kan ik dat dan inschakellen want dat is een grote vraag voor mij. alvast bedankt voor het helpen. dan ga ik nu maar uit frustratie mijn nederlands huiswerk maken Bewerkt: 2 april 2007 door Mathiz Reageren
Rullez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Zoals je zelf zeg. Het kan aan je kaart leggen. Wat je hier aan kan doen is simpel. Een nieuwe kopen. Of op lagere resoluties spelen. Directx is trouwens een programma waar veel games op lopen. Als ik mij niet vergis kan je dit gewoon opzoeken op google. En dan downloaden. Edit: Ik heb een link voor dat DirectX. Bewerkt: 3 april 2007 door Rullez Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 hey ik denk dat je beter een nieuwe kaart van gforce of asus moet kopen die ondersteunen de nieuwste games Reageren
Namnos Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ja ik heb zelf een Club x800RX, dan werkt C&C 3 zelfs op de !allerhoogste! resoluties, overig zit er ook (vraag niet waarom ) een eigen ventilatortje op, cool ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.