punanii Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Hey, ik ben nieuw op dit forum, ik heb een vraagje over GTA SA ik heb wat mods en skins gedownload, in de map zit een .dff bestand en een .txt bestand. hoe moet ik ze installeren? alvast bedankt. Reageren
-eend- Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Met SAMI. (San Andreas Mod Installer ) Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Na vernomen te hebben dat SAMI niet betrouwbaar is, kan ik je aanraden om het handmatig te doen. Volgens de meeste mensen werkt IMG-Tool wel goed, maar daar heb ik nog veel weet van. Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 (bewerkt) het beste is inderdaad de MULTI IMG tool 2.0 daar raad ik je dit topic voor aan KLIK de download is HIER te vinden veel suc6 daarbij EDIT: voordat je gaat modden moet je kijken of je wel de goeie versie van GTA SA hebt. DEZE download Bewerkt: 2 april 2007 door Mr.stickz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.