Alcatraz187 Geplaatst: 2 april 2007 Rapport Geplaatst: 2 april 2007 Dag allemaal, Ik heb sinds pas GTa san andreas geinstalleerd op mijn pc, maar ik hoor geen geluid op de radio en ook niet als er filmpjes worden gespeeld. Ik hoor meestal wel de laatste zin van de filmpjes. Ik heb gekeken op deze link : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10989 maar totzover heeft niets geholpen, kan iemand mij helpen want wordt er werkelijk gek van. groetjes alcatraz Reageren
killerfragger Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 hebt even schoon installatie probkeren werkt ook wel eens ander je geluids kaart driver update werkt niet dan weet ik het niet meer Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Geplaatst: 22 april 2007 (bewerkt) Leest iemand hier ooit de Pinned topics? in dit topic staat uitgelegd wat je moet doen bij dit soort geluidsprobleem. Edit: Houd met dit bericht geen rekening meer! Ik had over de eerste post heengelezen. Bewerkt: 23 april 2007 door Big Boss Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Bij mij doen de radiostations het wel, maar als het in het spel regent, dat hoor ik de geluiden van voertuigen en wapens niet. Hier snap ik niks van. Reageren
PatrickW Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Bij mij doen de radiostations het wel, maar als het in het spel regent, dat hoor ik de geluiden van voertuigen en wapens niet. Hier snap ik niks van. Je hebt niet toevallig bij de options, het volume van de geleuidseffecten op 0 gedraaid ? Reageren
ikt Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Als het regent valt ook het geluid bji mij uit.ALs je even wacht dan komt het meestal weer terug. Ook kun je het bestand eax.dll vervangen door een oudere, dat lost dit probleem niet op maar laat snel het geluid terugkomen. (Bij mij dan) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.