profile Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik zou graag een foto maken van het beeld dat je ziet op internet. BV:je gaat naar de site van gta IV en je neemt van stukken uit de trailer een foto.HOE alvast bedankt p.s.:kan iemand me dan ook vertellen hoe ik die foto dan doorstuur Reageren
Preddy Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik zou graag een foto maken van het beeld dat je ziet op internet.BV:je gaat naar de site van gta IV en je neemt van stukken uit de trailer een foto.HOE alvast bedankt p.s.:kan iemand me dan ook vertellen hoe ik die foto dan doorstuur Dit kan wel met de Print Screen knop op je toetsenbord. Waar die te vinden is op je toetsenbord zie je op onderstaand plaatje: Wat er op de knop staat kan verschillen, PSC kan of Prt sc of enige andere lettermix die er enigzins op lijkt. Wanneer je erop drukt wordt een opname gemaakt van wat er op je scherm te zien valt, en dat wordt onder plakken gezet (control + v). Ga daarom dan naar bijvoorbeeld Paint en plak daar het plaatje in. Sla het nu op, aan te raden is niet als .BMP maar als .PNG. Dit bespaart veel ruimte en daarom is het plaatje sneller door te versturen. Doorversturen kan wel met je e-mail, log erop in en start een nieuw bericht. Kijk naar een Add File of iets van Bestand Toevoegen en zoek je plaatje op. Plaatje online zetten kan je bijvoorbeeld via Imageshack, als je daar een bestande upload krijg je een aantal links waarvan je de Direct Link moet pakken. Wanneer je die link aan een ander geeft kan hij/zij ook je plaatje bekijken. Dit werkt overigens ook gewoon op het forum als je de link plakt in het venstertje dat verschijnt wanneer je op drukt. Succes ermee >>> Door Preddy: Ook maar verplaatst naar Software<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.