Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Hey mensen ! Welke reclame's ben jij tegen gekomen in de stad ? Deze zijn tot nu toe gevonden ! Teller staat op : 12 ! Ammu Nation ! Bo Bella Boutique Bottiglia Bounce Bounce City Bank Clench Deli-rium Liberty Sex Sprunk The thirt leg Tube Zip Als je wilt posten kijk dan eerst of de reclame die jij hebt nog niet gezegd is .. want daar hebben we nix aan ! Nut van dit Topic ? : Het is de laatste tijd nogal saai in het Gta Lcs forum .. dus misgien is dit dan wel iets ! Succes ! Bewerkt: 5 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 De reclame van Madd Dogg's nieuwe album! Reageren
spoeky Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) - Sprunk. Een bekende frisdrank merk in Gta. - Bo. Bella Boutique. Een winkel in Liberty City. Leuk topic Only GrandTheftAuto! Bewerkt: 3 april 2007 door spoeky Reageren
Gino99 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Volgens mij iets met Big nog wat.Ben het effe vergeten :$ Reageren
Tunix Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Bounce Bounce! Zo heet hij volgens mij, de reclame voor een film met Candy Suxx (uit VC) in de hoofdrol en op de poster zie je twee borsten (wel met een bikini topje ervoor ). Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Er mag vanaf nu ook gewone Reclame gepost worden ! Dit moet natuurlijk wel met Gta Lcs te maken hebben ! Maar kijk wel eerst of de reclame nog niet gezegd is anders krijgen we een spam festijn Reageren
PIERRO P Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Deze ben ik tegen gekomen Deli-rium: een restaurantje The thirt leg: Een man met een 3e been Tube: Een internet cafe. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Hasmaster The Old Horsy Nogwat Centry's (Radio Del Mundo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.