Donald F. Duck Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 De topictitel zegt het al: Waar vind ik de Zero's RC Shop? Het liefst zou ik een kaartje willen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Ik zal meteen even wat info over Zero's RC Shop vertellen: Zero's Shop is gevestigd in San Fierro, San Andreas. Een concurrent van Zero, Berkley, is zijn huurbaas en wil het pand verkopen. CJ zal het pand opkopen en missies voor Zero gaan doen, waaronder aanvallen van Berkley tegenhouden. Als je al deze missies hebt uitgespeeld wordt Zero's RC Shop een Asset waar je dagelijks geld kan afhalen. Handige links: Zero's RC Shop Gebouwen en locaties - Kijk naar de linker stad, San Fierro. Hier staan 4 blips, neem de 2e van links. Zero's profiel op WikiGTA Zero's missies Het missielogo van Zero: @ hieronder: Ja, dat klopt, ik zocht de link nog @ voor de 2e maal hieronder: Ah mooi. Veel succes met het zoeken... Bewerkt: 3 april 2007 door VWO-er Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Ja, dit weet ik, en dat kaartje werkt niet want als ik op die link klik en daarna in mijn adresbalk kijk, zie ik http:///. Edit: Bedankt vor het kaartje, ik ga zoeken! Bewerkt: 3 april 2007 door Donald F. Duck Reageren
-eend- Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Op t rode stipje ligt Zero's RC shop. Klik EDIT: hmm.. ik ben wat aan de laate kant geloofik Bewerkt: 3 april 2007 door -eend- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.