Jump to content

Suppley Lines......

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik ben al een tijdje Zero's missie aan het doen maar deze lukt echt niet.Mijn benzine gaat altijd op :N

MVG:Gino

Geplaatst:

In deze missie moet je de koeriers van Berkley, die zijn spullen gaan leveren aan klanten, vernietigen. Hiervoor krijg je een RC Baron ter beschikking met een soort van machinegeweer dat automatisch richt.

Let wel op; deze missie vergt wel wat vliegkunsten. Wees ook snel, want je krijgt maar een beperkte hoeveelheid brandstof en de brandstoftank is zo leeg.

In totaal zijn er 5 koeriers; 3 met busjes, 1 met een Sanchez en 1 met een BMX. Drie rijden er in de buurt en voor de twee andere moet je bijna aan de andere kant van San Fierro zijn. Wat je het best kan doen is eerst de dichtstbijzijnde koeriers vernietigen, hiermee bespaar je het meeste brandstof.

Heb je ze allemaal vernietigd, vlieg dan terug naar Zero, land op het dak in de corona en je hebt de missie gehaald!

• Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam.
  • Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd.
  • Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (Op de PC is dat standaard de W, PS2 is dat de X). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden.

Dit stond er op Wikigta. Hopelijk heb je er wat aan.

Geplaatst:

Als je benzine te snel op is dan beschik je denk ik nog niet genoeg over de skills die je voor deze missie nodig hebt. Ik raad je daarom aan deze missie naast je neer te leggen totdat je wat meer en beter kan vliegen. Als je het spel volgens de storyline volgt zul je binnenkort bij de vliegschool aankomen waar je leert te vliegen. Dat wat je daar leert kan je toepassen later in het spel, én bij die missie.

Mocht je de missie liever achter de rug hebben dan raad ik je de tip van WikiGTA hierboven aan.

Geplaatst: (bewerkt)

De storyline heb ik al uitgespeelt!en ik kan best goed vliegen volgens mijn Flying Skill,maar die Rcs zijn gewoon moeilijk bestuurbaar.Het is een beetje lastig om te oefenen want de RC Baron vindt je niet zomaa dacht ik.Maar jullie tips ga ik gebruiken!

Bewerkt: door gino99
Geplaatst:
De storyline heb ik al uitgespeelt!en ik kan best goed vliegen volgens mijn Flying Skill,maar die Rcs zijn gewoon moeilijk bestuurbaar.Het is een beetje lastig om te oefenen want de RC Baron vindt je niet zomaa dacht ik.Maar jullie tips ga ik gebruiken!

Vliegen is dan misschien moeilijk voor je, maar heb je al overwogen om te rijden? Als het goed is heb je 3 'targets' in de buurt, daar kan je dus heen rijden. Dan zijn er nog 2 andere verder van je weg. Voor deze moet je wel vliegen, probeer daar eens heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot.

Een filmpje kan voor je wel handig zijn, kan eens naar dit filmpje bijvoorbeeld en bekijk hoe het vliegtuigje wordt bestuurd. Mocht je GTA op de PC hebben dan kan je natuurlijk ook terecht in het savegame-aanvraag forum waar iemand anders de missie voor je zou doen.

De controls kunnen ook van belang zijn, stel je toetsen zo in dat jij het alleen maar makkelijk hebt. Welke toetsen zijn voor jou bijvoorbeeld het meest comfortabel om te gebruiken.

En tot slot, vlieg niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Het is lastig dat kleine, speelse vliegtuigje maar ik denk dat het vooral oefenen is. Je kan de missie bijvoorbeeld ook gewoon starten en dan oefenen, zonder je op het eigenlijke doel van de missie te richtten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...