Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben toch weer iets actiever geworden met weer sigs te maken, en ik had nog een sig die niet af was gemaakt en ben maar verder gegaan aan die.

outcome:

chemicalreactionjq5.png

nu ik hem post zie ik dat ik beter die belletjes boven het glaasje weg kon halen dus dat ga ik nu gelijk doen :)

EDIT:

v2:

chemicalreactionlr2.png

:bier:

Bewerkt: door Djani
Geplaatst:

Ik vind het zeer mooi gedaan, maar het is niet echt mijn stijl. maar het is wel heel mooi gedaan.

Ik vind het wel nogal een vermoeiend plaatje om naar te kijken, en die tekst rechts, vanonder, dat kan ik niet lezen. :bonk:

Maar toch een 8/10!

Geplaatst:
Ik vind het zeer mooi gedaan, maar het is niet echt mijn stijl. maar het is wel heel mooi gedaan.

Ik vind het wel nogal een vermoeiend plaatje om naar te kijken, en die tekst rechts, vanonder, dat kan ik niet lezen. :bonk:

Maar toch een 8/10!

ten eerste: bedankt voor je rate

ten tweede: wat bedoel je met "ik vind het nogal een vermoeiend plaatje om naar te kijken" ?

ten derde: ik gebruik nooit meer dan 1 minuut voor mijn fonts *tekst* want het gaat mij zelf alleen om het plaatje :)

Geplaatst:

Djani

Allereerst zeg ik erbij dat dit niet men genre is .

Render :Dat monstertje zie ik niet zo goed maar ik denk dat het allemaal rond het flesje ging

Flesje: Mooi gedaan maar vind V2 veel beter omdat het erbij past

Greetings .Syfes

Geplaatst:
Djani

Render :Dat monstertje zie ik niet zo goed maar ik denk dat het allemaal rond het flesje ging

Greetings .Syfes

bedoel je dat het monstertje zelf te donker is of iets anders?

het was idd het flesje met de lichteffect die de hoofdrol moest spelen in mijn sig :)

thnx voor je rate :bier:

Geplaatst:
Djani

Greetings .Syfes

bedoel je dat het monstertje zelf te donker is of iets anders?

het was idd het flesje met de lichteffect die de hoofdrol moest spelen in mijn sig :)

thnx voor je rate :bier:

Ja inderdaad ,je kan hem iets lichter maken en dan is het nog beter

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Hmm... vind hem niet zo mooi qua stijl, render past niet goed bij BG, maar voor de rest wel een mooie sig. enkel neit mijn smaak! 6/10

Rivel

Geplaatst:
Hmm... vind hem niet zo mooi qua stijl, render past niet goed bij BG, maar voor de rest wel een mooie sig. enkel neit mijn smaak! 6/10

Rivel

het kan dan misschien niet je smaak zijn maar je moet ook niet een cijfer geven aan de sig om jou smaak maar gewoon op de manier hoe het is gemaakt

zelfs als je een style van een sig vreselijk zou vinden kan je altijd nog goeie dingen erbij zeggen en niet gelijk een laag cijfer geven omdat het niet jou "smaak" is

:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...