.Djanick Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) ik ben toch weer iets actiever geworden met weer sigs te maken, en ik had nog een sig die niet af was gemaakt en ben maar verder gegaan aan die. outcome: nu ik hem post zie ik dat ik beter die belletjes boven het glaasje weg kon halen dus dat ga ik nu gelijk doen EDIT: v2: Bewerkt: 3 april 2007 door Djani Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ik vind het zeer mooi gedaan, maar het is niet echt mijn stijl. maar het is wel heel mooi gedaan. Ik vind het wel nogal een vermoeiend plaatje om naar te kijken, en die tekst rechts, vanonder, dat kan ik niet lezen. Maar toch een 8/10! Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Ik vind het zeer mooi gedaan, maar het is niet echt mijn stijl. maar het is wel heel mooi gedaan.Ik vind het wel nogal een vermoeiend plaatje om naar te kijken, en die tekst rechts, vanonder, dat kan ik niet lezen. Maar toch een 8/10! ten eerste: bedankt voor je rate ten tweede: wat bedoel je met "ik vind het nogal een vermoeiend plaatje om naar te kijken" ? ten derde: ik gebruik nooit meer dan 1 minuut voor mijn fonts *tekst* want het gaat mij zelf alleen om het plaatje Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Djani Allereerst zeg ik erbij dat dit niet men genre is . Render :Dat monstertje zie ik niet zo goed maar ik denk dat het allemaal rond het flesje ging Flesje: Mooi gedaan maar vind V2 veel beter omdat het erbij past Greetings .Syfes Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Djani Allereerst zeg ik erbij dat dit niet men genre is . Render :Dat monstertje zie ik niet zo goed maar ik denk dat het allemaal rond het flesje ging Flesje: Mooi gedaan maar vind V2 veel beter omdat het erbij past Greetings .Syfes bedoel je dat het monstertje zelf te donker is of iets anders? het was idd het flesje met de lichteffect die de hoofdrol moest spelen in mijn sig thnx voor je rate Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Djani Allereerst zeg ik erbij dat dit niet men genre is . Render :Dat monstertje zie ik niet zo goed maar ik denk dat het allemaal rond het flesje ging Flesje: Mooi gedaan maar vind V2 veel beter omdat het erbij past Greetings .Syfes bedoel je dat het monstertje zelf te donker is of iets anders? het was idd het flesje met de lichteffect die de hoofdrol moest spelen in mijn sig thnx voor je rate Ja inderdaad ,je kan hem iets lichter maken en dan is het nog beter Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Hmm... vind hem niet zo mooi qua stijl, render past niet goed bij BG, maar voor de rest wel een mooie sig. enkel neit mijn smaak! 6/10 Rivel Reageren
.Djanick Geplaatst: 5 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2007 Hmm... vind hem niet zo mooi qua stijl, render past niet goed bij BG, maar voor de rest wel een mooie sig. enkel neit mijn smaak! 6/10Rivel het kan dan misschien niet je smaak zijn maar je moet ook niet een cijfer geven aan de sig om jou smaak maar gewoon op de manier hoe het is gemaakt zelfs als je een style van een sig vreselijk zou vinden kan je altijd nog goeie dingen erbij zeggen en niet gelijk een laag cijfer geven omdat het niet jou "smaak" is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.