Robbin_gta Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Hoi,ik heb net weer een nieuwe san andreas gekocht voor op de pc,want de oude ging stuk door krassen,maar als ik hem erin doe,en het startmenu komt(met readme en links en uni instal enz.)dan komt er niet te staan:installeren gta,maar: play gta,terwijl ik die oude eral een tijdje geleden af had gegooid.Hoe kan dit?want het installeren lukt nu dus niet niet:( en hij heb het altijd op deze pc gedaan:( alvast bedankt:robbin Hij doet het al; ik heb dat pictogrammetje van de cd geopend,en toen op setup gedrukt Bewerkt: 3 april 2007 door Robbin_gta Reageren
Kevin1993 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) Hey, Ik heb een oplossing gevonden. Ik had dit probleem ook alleen ik had geen nieuwe gekocht(er zaten geen krassen op ofzo.). Probeer is Systeemherstel en dan herstel je hem naar de Datum waar je hem geïnstalleerd hebt. Locatie van Systeemherstel = Start-> Alle Programma's-> Bureaublad accessoires-> Systeemwerkset-> Systeemherstel. Als tweede kun je proberen alle files van GTA San Andreas te verwijderen dus ook de savegame en User tracks en Gallery in dat mapje GTA San Andreas User Files. Je haalt eerst de CD eruit en dan moet je je Computer opnieuw opstarten en later doe je de CD er weer in en Klik je op de GTA San Andreas Driver. En installeer je hem Nog vragen stuur een PB... Veel succes! Bewerkt: 8 april 2007 door Kevin1993 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.