Jump to content

weet iemand waar ik GTA stickers kan kopen?


storm75

Recommended Posts

ik weet niet of ik het wel in het juiste topic heb gezet .. excuses daarvoor . ik ben opzoek naar gta stickers bv van .. id rather be in vice city enz .. je zou me er ontzettend mee helpen thanks alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je het niet in de winkel kopen. Maar je kan wel online Gta spullen bestellen! Hier de site: http://www.rockstargames.com/warehouse/ Je kan daar t-shirts kopen etc. Of je daar stickers kan kopen weet ik niet. Je moet de producten wel importen, dus je hebt kans dat je veel verzendkosten betaald! Maar hopelijk heb je hier wat aan!

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn diverse stickers uit de GTA serie. Enkele zaten bij het spel. Zo kreeg je dacht ik bij GTA San Andreas voor op de PS2 een gratis sticker. Tevens worden stickers en andere goodies op beurzen uit gedeelt. Als je bij de stand van Rocsktar was langsgeweest tijdens Gameplay dan kon je een heleboel winnen. Bij magazines zoals de PU hebben in het verleden ook posters en stickers gezeten. Ook zat er in het 2006-kerstpakket voor de medewerkers van deze website stickers erbij.

Kortom stickers zijn lastig te krijgen. Maar als je er actief naar op zoek gaat kan je er ooit wel een op de kop tikken.

Denk dat er bij de eerste exemplaren van GTAIV ook wel vast een kleinigheidje zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bestaan er geen Gta stickers....Maar ik kan het fot hebben.En als je ze hebt wil ik ze ook wel :eten::eten:

jawel ze bestaan wel ik zag ze bij gamekings in het filmpje brievenmaandag moet je de site maar even checken een hele grote sticker voor je auto waar op staat .. i rather be in vice city

Link to comment
Delen op andere websites

Voor T-shirts kan je nog altijd bij Kruidvat ofzo een T-shirt laten drukken met een foto en een tekst erbij!

Rivel

:duh: Had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken... Nou ja iig bedankt voor je tip ;) En ik denk dat ik dat vandaag of morgen maar es laat doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...