storm75 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ik weet niet of ik het wel in het juiste topic heb gezet .. excuses daarvoor . ik ben opzoek naar gta stickers bv van .. id rather be in vice city enz .. je zou me er ontzettend mee helpen thanks alvast Reageren
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik zou zeggen: Kik eens op internet of mss wel in een game shop! Of in een krantenwinkel! Rivel Reageren
spoeky Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Volgens mij kan je het niet in de winkel kopen. Maar je kan wel online Gta spullen bestellen! Hier de site: http://www.rockstargames.com/warehouse/ Je kan daar t-shirts kopen etc. Of je daar stickers kan kopen weet ik niet. Je moet de producten wel importen, dus je hebt kans dat je veel verzendkosten betaald! Maar hopelijk heb je hier wat aan! Reageren
storm75 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 jammer genoeg geen stickers maar bedankt .. ziet er mooi uit trouwens die site Reageren
Gino99 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Volgens mij bestaan er geen Gta stickers....Maar ik kan het fot hebben.En als je ze hebt wil ik ze ook wel Reageren
Joriz Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Er zijn diverse stickers uit de GTA serie. Enkele zaten bij het spel. Zo kreeg je dacht ik bij GTA San Andreas voor op de PS2 een gratis sticker. Tevens worden stickers en andere goodies op beurzen uit gedeelt. Als je bij de stand van Rocsktar was langsgeweest tijdens Gameplay dan kon je een heleboel winnen. Bij magazines zoals de PU hebben in het verleden ook posters en stickers gezeten. Ook zat er in het 2006-kerstpakket voor de medewerkers van deze website stickers erbij. Kortom stickers zijn lastig te krijgen. Maar als je er actief naar op zoek gaat kan je er ooit wel een op de kop tikken. Denk dat er bij de eerste exemplaren van GTAIV ook wel vast een kleinigheidje zit. Reageren
storm75 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Volgens mij bestaan er geen Gta stickers....Maar ik kan het fot hebben.En als je ze hebt wil ik ze ook wel jawel ze bestaan wel ik zag ze bij gamekings in het filmpje brievenmaandag moet je de site maar even checken een hele grote sticker voor je auto waar op staat .. i rather be in vice city Reageren
DonLeone Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Geen stickers maar ik zou graag een T-Shirt willen waarop staat: "I completed Vice City 100% and all I got was this lousy T-shirt" Weet iemand of dat verkrijgbaar is? Reageren
Joriz Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Zoals al eerder was gepost is wat te koop is van GTA alleen maar hier te vinden: http://www.rockstargames.com/warehouse/ Andere optie is dus alleen krijgen/winnen. Reageren
DonLeone Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Zoals al eerder was gepost is wat te koop is van GTA alleen maar hier te vinden: http://www.rockstargames.com/warehouse/Andere optie is dus alleen krijgen/winnen. Jammerz Reageren
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Voor T-shirts kan je nog altijd bij Kruidvat ofzo een T-shirt laten drukken met een foto en een tekst erbij! Rivel Reageren
DonLeone Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Voor T-shirts kan je nog altijd bij Kruidvat ofzo een T-shirt laten drukken met een foto en een tekst erbij!Rivel Had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken... Nou ja iig bedankt voor je tip En ik denk dat ik dat vandaag of morgen maar es laat doen Reageren
Dastard Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 sorry voor de bump maar hier kun je wel T-Shirts van Vc,Sa,Bully,enzv vinden,jammer genoeg geen stickers ;( Reageren
JeGe Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Je kunt wel speciaal blanco stickerpapier kopen en plaatjes van google jatten en uitprinten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.