hetoog Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 hey. een maat en ik zijn bezig met een server we zij al heel ver met scripten door dit forum en andere forums. maar een ding kunnen we niet vinden we weten ook niet of het kan. we willen een check point en als je er in staat dat je bevoorbeeld een auto kan laten spawnen door /auto1 te tiepen en dat je dan eeen bigfoot krijgt. kan iemand ons helpen het liefst in een Tutorial want ik leer er zelf het liefst iets van. maar als je een compleet script heb is het ook goed. mvg hetoog Reageren
kevin software Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 hey.een maat en ik zijn bezig met een server we zij al heel ver met scripten door dit forum en andere forums. maar een ding kunnen we niet vinden we weten ook niet of het kan. we willen een check point en als je er in staat dat je bevoorbeeld een auto kan laten spawnen door /auto1 te tiepen en dat je dan eeen bigfoot krijgt. kan iemand ons helpen het liefst in een Tutorial want ik leer er zelf het liefst iets van. maar als je een compleet script heb is het ook goed. mvg hetoog misschien zo (ik heb het zelf nog niet uitgeprobeert ) if(strcmp(cmd, "/spawn", true) == 0) { AddStaticVehicle(--model id van oertuig--,--cordinaaten x--,--cordinaaten y--,--cordinaaten z--,facing angele,-1,-1); return 1; } Reageren
Jannis Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 Dit kan zeker niet, in SAMP kun je niet door middel van commands of iets dergelijks vehicles spawnen, dit kan alleen bij de init van de gamemode (OnGameModeInit). Wat je wel zou kunnen doen is de coordinaten van een reeds gespawned voertuig aanpassen naar de coords van het checkpoint, wanneer je in de checkpoint staat (overigens niet echt aan te raden). Dit zou je kunnen doen door SetVehiclePos te gebruiken. hey.een maat en ik zijn bezig met een server we zij al heel ver met scripten door dit forum en andere forums. maar een ding kunnen we niet vinden we weten ook niet of het kan. we willen een check point en als je er in staat dat je bevoorbeeld een auto kan laten spawnen door /auto1 te tiepen en dat je dan eeen bigfoot krijgt. kan iemand ons helpen het liefst in een Tutorial want ik leer er zelf het liefst iets van. maar als je een compleet script heb is het ook goed. mvg hetoog misschien zo (ik heb het zelf nog niet uitgeprobeert ) if(strcmp(cmd, "/spawn", true) == 0) { AddStaticVehicle(--model id van oertuig--,--cordinaaten x--,--cordinaaten y--,--cordinaaten z--,facing angele,-1,-1); return 1; } Reageren
kevin software Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Dit kan zeker niet, in SAMP kun je niet door middel van commands of iets dergelijks vehicles spawnen, dit kan alleen bij de init van de gamemode (OnGameModeInit). Wat je wel zou kunnen doen is de coordinaten van een reeds gespawned voertuig aanpassen naar de coords van het checkpoint, wanneer je in de checkpoint staat (overigens niet echt aan te raden). Dit zou je kunnen doen door SetVehiclePos te gebruiken. hey.een maat en ik zijn bezig met een server we zij al heel ver met scripten door dit forum en andere forums. maar een ding kunnen we niet vinden we weten ook niet of het kan. we willen een check point en als je er in staat dat je bevoorbeeld een auto kan laten spawnen door /auto1 te tiepen en dat je dan eeen bigfoot krijgt. kan iemand ons helpen het liefst in een Tutorial want ik leer er zelf het liefst iets van. maar als je een compleet script heb is het ook goed. mvg hetoog misschien zo (ik heb het zelf nog niet uitgeprobeert ) if(strcmp(cmd, "/spawn", true) == 0) { AddStaticVehicle(--model id van oertuig--,--cordinaaten x--,--cordinaaten y--,--cordinaaten z--,facing angele,-1,-1); return 1; } zou het oo kwel ff probeeren want mijn hele script in naar de ******* hij spawnt geen voetuigen meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.