Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heey

ik heb net een huis gemaakt en wil eigelijk wel weeten hoe ik hem in een plek in gta vc zet :bonk: :bonk: :bonk:

plz als je het weet post ff

Geplaatst:
heey

ik heb net een huis gemaakt en wil eigelijk wel weeten hoe ik hem in een plek in gta vc zet :bonk: :bonk: :bonk:

plz als je het weet post ff

Ons forum geef een hele leuke en handige zoekfunctie :bonk:

Geplaatst:

daar heeft die ook niks aan he.. hij is nog maar net niew. dus hij weet dit allemaal nog niet. nou ik zal je ff helpen.

allereerst jij gebruikt google sketchup. das erg balen. want met die sketchup kan je niet als 3ds exporteeren. dit is tog wat je nodig hebt om ook maar iets ingame te setten.

ik kan je wel een paar progama's aanraden.

1: 3D studio max. (dit word door erg veel mensen hier gebruikt) + dat hier de script's voor zijn om een dff en coll te maaken.

2: Zmodeller

3: sketchup. maar dat de vorledige verzie.

4: G-max dit is bijna t zelfde als 3d studio max aleen dan gratis. ook hier zijn dff en coll schript's voor.

verder hebben wij op het forum inderdaat een soek funcktie. als je hier intypet: model in gta VC zetten. dan krijg je al heel wat. de soekfunktie staat rechts bofen in.

ook hebben wij een master of tutorial list. hier in staan alle goede tutorials. en ook voor het ingame zetten van een model in VC en SA

master of tutorial list

en hier is een tut voor t ingame setten van een model.

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ct+in+vc+zetten

veel sukses er mee.

er is een progamatje die sketchup bestanden kan opene en dan kan exporteeren als 3ds. aleen weet ik de naam daar niet meer van. ik zal t ff opzoeken. want dan hoef je niet over te stapen naar een andere progama.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...