.:TOM:. Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Weet iemand een goede site voor textures voor GTA SA , ik had hier ergens op het forum 1 gevonden maar vind hem niet terug. Reageren
Rivel Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Google is je beste vriend: Kijk even op deze pagina's van google! Misschien staan er daar wel goede bij, anders kan je ook gewoon een textures pakket downloaden hier op het forum, ik denk dat hij bij de moddingfora in het fora ''overisge showroom'' staat! Rivel Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Er zijn niet echt specifieke texture sites waar je een pakket van zo'n 10.000 textures zomaar voor niks kunt downloaden. De meeste modders komen aan hun textures door ze zelf uit spellen te rippen, dan heb ik het over spellen als The Godfather, Need For Speed of Half Life. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Daar had ik nog niet aan gedacht! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.