Rullez Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Welkom Ik wil jullie allemaal van harte welkom heten. Dit is mijn eerste contest in het GFX Forum. Daarom heb ik de hulp gevraagd aan iemand die ook best bekend is met Photoshop en dan soort dingen. Ik heb het dan natuurlijk over de enige echte M4X. Hij zal me helpen. En natuurlijk het photoshop werk voor de contest doen. Medewerkers Rullez: Ik ben de leader van de contest, Ik post de tussenstanden en al dat soort dingen. M4X: Hij doet het grapics deel. Hij maakt de winnaars signatures. En het logo natuurlijk. Regels Uiteraard zijn er ook regels 1:Niemand post in dit topic. Behalve ik en M4X. 2:Iedereen mag mee doen 3:Houd je aan de regels van het Gtaforum 4:Maak lol Bedoeling van de contest De bedoeling van deze contest is heel erg simpel. Een standaard auto zoo mooi mogelijk maken met behulp van Photoshop, Paint en nog veel meer Hoe doe ik mee Dit is erg simpel. Door mij een simpel PBtje te sturen met daarin dat hij wil mee doen. Later krijgt een een PB terug. Met de eisen voor de eerste ronden en nog veel meer. PB,s verzenden met inschrijvingen kan t/m 14 April. Contact Natuurlijk kan je ook contact met mij en M4X openemen. Stuur ons een PBtyje met daarin wat je aan ons kwijt wilt. Mededelingen Hier komen de mededelingen te staan van de contest. 3 April: De contest word geopend. >>> Door .Levi.: Door omstandigheden topic unpinned en gesloten.<<< Bewerkt: 23 april 2007 door .Levi.
Recommended Posts