Pennywise The Clown Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Beste, Ik kan van een familielid photoshop krijgen, Maar hij vraagt nu welke ik precies wil hebben. Ik zoek een versie waarmee ik zowel artworks kan maken, als een eventuele start kan maken met texture Modding etc. Welke kan ik nou het beste vragen? Alvast bedankt, Mvg, Pennywise-The-Clown Reageren
Eros Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Dan kun je best gewoon de nieuwste versie vragen, dat is Photoshop CS2. Reageren
Tunix Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Adobe Photoshop CS3. Alleen daar zijn (nog) niet zo veel tuts voor, volgens mij. Bewerkt: 4 april 2007 door Tunix Reageren
Rivel Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Met de nieuwste(CS2) kun je ongeveer toch de meeste dingen mee! Dus ik zou idd. CS2 nemen, die heeft meer functies dan BV. 7.0! Bij CS2 kan je ook goed texturen... Rivel Reageren
.Syfes Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik zou CS3 nemen want daar kan je de meeste en nieuwste dingen normaal kan je het downloaden als dat niet gaat neem dan maar best CS2 Greetings Syfes Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Ik weet genoeg, Bedankt iedereen! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Sorry voor de bumb, maar mijn oom heeft alleen nog Photoshop 8.1 CS Nederlandse versie liggen. Is dit een goede versie voor het maken van artworks enzo? Reageren
Eros Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Volgens mij is dat hetzelfde als Photoshop CS, die gebruik ik ook en die is zeker goed. Bewerkt: 19 april 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.