.:TOM:. Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) . Bewerkt: 10 april 2007 door jeroendepoen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik kan hier niet echt een rate over geven, aangezien het niet duidelijk te zien is wat/wie dit nou moet voorstellen. Het lijkt een soort mislukte tijgerprint, maar echt mooi vind ik hem niet. Misschien kun je ons eens vertellen wat je nou precies in gedachten had op het moment dat je deze texture ging maken. Iets waarvan je weet wat het moet voorstellen is namenlijk makkenlijker te raten. Tot nu toe ben ik niet erg positief, hopenlijk kun je me op andere gedachten brengen. Reageren
SWYV Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ik zie niks? ook als ik zijn bericht willen quoten zie ik ook geen attachement of een link :/ Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Ik kan hier niet echt een rate over geven, aangezien het niet duidelijk te zien is wat/wie dit nou moet voorstellen. Het lijkt een soort mislukte tijgerprint, maar echt mooi vind ik hem niet. Misschien kun je ons eens vertellen wat je nou precies in gedachten had op het moment dat je deze texture ging maken. Iets waarvan je weet wat het moet voorstellen is namenlijk makkenlijker te raten. Tot nu toe ben ik niet erg positief, hopenlijk kun je me op andere gedachten brengen. ik zie niks?ook als ik zijn bericht willen quoten zie ik ook geen attachement of een link :/ Download gepost en gepost wat het moet voorstellen! Ingame lijkt ie veel beter en ik kan precies geen betere pic nemen Bewerkt: 3 april 2007 door jeroendepoen Reageren
SWYV Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ik vrees dat niet zoveel mensen hem zou willen gebruiken vrees ik :/ want ik vind hem net als zieke CJ met overal opgezwollen wondes (lijkt me) maar het is belangrijk dat jij hierin wat oefent en dan nog hier posten om de meningen van andere mensne te horen om te verbeteren is heel belangrijk misschien kun jij op de kleding maken lijkt me beter (op Gimp suit ofzo) want dan kan jij het nog afdoen dan heb jij weer "normale CJ" terug maar ik vraag me af of jij een blanke met licht gebraden huidskleur kan maken (want zoiets zou ik graag willen hebben zoiets als die van Tony Montana ofzo Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Ik had es op gimp suit gedaan maar game crashte. Daarom zette ik het er ook op , dit is de alleereerste texture die ik gemaakt heb die andere mod die ik gemaakt had was een map mod en ik kan wel proberen voor Tony maar dan moet ik wel eerst originele torso.txd,legs enz... hebben kun je deze effe oploaden Bewerkt: 3 april 2007 door jeroendepoen Reageren
Jopper47 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik vind het een leuk idee maar... CJ is helemaal... hoe zal ik het zeggen? Bekalkt. Ik vind de mod niet echt mooi, CJ is te ''vol'' gemaakt op zijn huid. Reageren
Neville Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik zal gewoon straight to the point wezen en dus zeg ik dat ik het gewoon crap vind. Niet om jou te pesten maar zijn skin is net een LODje geworden en gewoon lelijk. In real life zou niemand zich zo opkalken dus dat maakt het alleen nog maar erger. Sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.