GSTA Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 (bewerkt) Hey, ik ben hier wat nieuw dus Ik heb een server gemaakt Natuurlijk werkt die niet Dus ik had zo een server gedowload van sa-mp en nu heb ik een mapje pawno en daar staat NEW daar klik op Nu opent er een sherm (ik veronderstel dat ej dat nodig hebt) ik save alles ik wil op me server en dan is er niets veradert hoe komt dat toch? pS als ik de server wil opstarten krijg ik een foutmelding Bewerkt: 3 april 2007 door GSTA Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Hey 'GSTA', welkom op het forum. Ik kan je wel helpen, maar je moet wel een paar dingen zeker weten voordat je überhaupt al mag denken aan een eigen server. Ik heb ze voor eht gemak even hieronder gezet, zodat je er misschien niet over struikelt in mijn stukje tekst. Kan jouw computer genoeg gegevens verzenden voor een server? Heb je de poorten al open gezet? Welk type router, merknaam router heb je? Heb je de configuratie goed ingesteld? Heb je de handleidingen op Portforward al gevolgd? Zonder dit kan ik vrij weinig, want je moet namelijk je poorten open zetten wil je een brede connectie kunnen maken met het internet. Dat betekent, wil je iets verzenden over het internet dan moet dat via een poort. Normaal gesproken staan deze op slot, of dicht en dan kan er niks langs, maar nu moet het open gezet worden. Wat lijdt op extra beveiligings risico, maar dat moet je als server houder voor lief nemen. Mochten er naast dit nog andere vragen zijn, dan hoor ik dat graag. Reageren
GSTA Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Hey 'GSTA', welkom op het forum. Ik kan je wel helpen, maar je moet wel een paar dingen zeker weten voordat je überhaupt al mag denken aan een eigen server. Ik heb ze voor eht gemak even hieronder gezet, zodat je er misschien niet over struikelt in mijn stukje tekst. Kan jouw computer genoeg gegevens verzenden voor een server? Heb je de poorten al open gezet? Welk type router, merknaam router heb je? Heb je de configuratie goed ingesteld? Heb je de handleidingen op Portforward al gevolgd? Zonder dit kan ik vrij weinig, want je moet namelijk je poorten open zetten wil je een brede connectie kunnen maken met het internet. Dat betekent, wil je iets verzenden over het internet dan moet dat via een poort. Normaal gesproken staan deze op slot, of dicht en dan kan er niks langs, maar nu moet het open gezet worden. Wat lijdt op extra beveiligings risico, maar dat moet je als server houder voor lief nemen. Mochten er naast dit nog andere vragen zijn, dan hoor ik dat graag. * Kan jouw computer genoeg gegevens verzenden voor een server? ja * Heb je de poorten al open gezet? hoe doe je dat * Welk type router, merknaam router heb je? heb ik niet * Heb je de configuratie goed ingesteld? normaal wel * Heb je de handleidingen op Portforward al gevolgd? neen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.